Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-01, 14:43
  #1
Medlem
Zednicks avatar
Tjena!

Köpte en ny ultrabook för 2 veckor sedan och redan har det uppstått problem. Tangenterna d,ä och piltangenterna funkar inte. Kan jag ha kommit åt någon funktion som har gjort dom inaktiva? Har provat att uppdatera drivrutinen för tangentbordet men det var lönlöst. En annan sjuk grej var att när jag startade datorn när det börjat strula var att ingen tangent fungerade och att det var först efter att jag startat om datorn som alla tangenter utom dom ovan började fungera igen.
Citera
2013-10-07, 15:51
  #2
Medlem
Zednicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zednick
Tjena!

Köpte en ny ultrabook för 2 veckor sedan och redan har det uppstått problem. Tangenterna d,ä och piltangenterna funkar inte. Kan jag ha kommit åt någon funktion som har gjort dom inaktiva? Har provat att uppdatera drivrutinen för tangentbordet men det var lönlöst. En annan sjuk grej var att när jag startade datorn när det börjat strula var att ingen tangent fungerade och att det var först efter att jag startat om datorn som alla tangenter utom dom ovan började fungera igen.

Svarar på mitt eget inlägg då jag äntligen löst problemet
Följ denna guide om någon får samma problem http://www.ifixit.com/Guide/Unrespon...d+Keys/11932/1
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback