Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-29, 21:51
  #1
Medlem
Maffiasvens avatar
Som överskriften säger så får jag konstanta bluescreens när jag lirar TWR2. Då jag är en analfabet när det gäller datorer (förutom att spela på dem då så har jag inte en blekfet aning om varför detta händer. Har googlat runt men inte fått något svar som riktigt verkar kunna vara genomförbart för mig eller passa in.

Min dator som är mindre än ett år gammal ska vara kompatibel för att spela i stort sett allt.

BSen kommer ibland efter 30 min och ibland efter 1,5 h.

Det ena jag märker är att min dator blir lite varmare än vanligt, något som egentligen borde vara svårt då jag har 2 fungerande fläktar i den.

Antar att det finns 1 miljon olika anledningar men tar gärna emot tips på simpla standardsaer som kan ara bra att göra. ( har inget att göra med för fullt minne. Redan rensat.)

Tack på förhand!
Citera
2013-09-29, 22:06
  #2
Medlem
Olegskis avatar
Hej, sök efter uppdatering för grafikkortet omedelbart!
Citera
2013-09-29, 22:48
  #3
Medlem
Maffiasvens avatar
Skulle du kunna hjälpa mig lite mer exakt. Jag menar alltså knapptryckningar nästan på. när jag går in på min nvidia o klickar updates kommer denna upp http://puu.sh/4Dxip.png . Sa jag tanka om det och isf hur ? eller finns det annat att göra ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback