Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 15:10
  #337
Medlem
Daniel.Lugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Kokain och svarta pengar, affärer hänger ihop. Det finns på FB " Peter Rathje knarkare i kostym " Flashback Forum. (FB) Peter Rathje knarkare i kostym. Du blandar ihop mig med någon annan och jag har aldrig skrivit om mäklarna på Husman & Hagberg.

Ok, jag kanske blandar ihop dig med någon annan.

Men för att knark och svarta pengar går i ett bevisar inte att PR hör hemma i denna härva.

Vad har du för fog för ditt påstående?

Jag har inte sett det namnet kopplat till denna härva.
Citera
2017-05-12, 15:35
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.Lugo
Ok, jag kanske blandar ihop dig med någon annan.

Men för att knark och svarta pengar går i ett bevisar inte att PR hör hemma i denna härva.

Vad har du för fog för ditt påstående?

Jag har inte sett det namnet kopplat till denna härva.
Jag har läst om det här på FB.
Citera
2017-05-12, 16:33
  #339
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Kokain och svarta pengar, affärer hänger ihop. Det finns på FB " Peter Rathje knarkare i kostym " Flashback Forum. (FB) Peter Rathje knarkare i kostym. Du blandar ihop mig med någon annan och jag har aldrig skrivit om mäklarna på Husman & Hagberg.

Alla affärer hänger ihop, maffiabossar handlar på Coop, är då Coop en del av den organiserade brottsligheten?

Driva en agenda här på FB har en tendens att vändas och bita förtalaren själv i rumpan. Vad har denne Peter Rathje gjort dig?
Citera
2017-05-12, 16:47
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Alla affärer hänger ihop, maffiabossar handlar på Coop, är då Coop en del av den organiserade brottsligheten?

Driva en agenda här på FB har en tendens att vändas och bita förtalaren själv i rumpan. Vad har denne Peter Rathje gjort dig?

Uppgifterna kommer inte ifrån mig. Det är någon som skriver om det i tråden i början av februari, den 2 februari att PT misstänkt knarkare. Tål ni att man skriver annat än vad ni påstår och vill att man skall skriva. Det gäller total yttrandefrihet PÅ FB.
Citera
2017-05-12, 18:11
  #341
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Uppgifterna kommer inte ifrån mig. Det är någon som skriver om det i tråden i början av februari, den 2 februari att PT misstänkt knarkare. Tål ni att man skriver annat än vad ni påstår och vill att man skall skriva. Det gäller total yttrandefrihet PÅ FB.

👍 Japp, men offtopic brukar inte vara poppis..
Misstänkt knarkare?!? Ringa narkotikabrott har ju lite sådär nyhetsvärde, och misstanke om ringa narkotikabrott 😝

Tack för skolningen, redan efter två månader har du förstått. Fett!
__________________
Senast redigerad av Tr4ms 2017-05-12 kl. 18:14.
Citera
2017-05-13, 11:48
  #342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Kokain, narkotika och knark och några av de misstänkta förtroendeingivande mäklare.... som ska ansvara för kanske ens livsviktigaste affär. Minst två ledamöter för Mäklarsamfundet, mäklarskrået ja..

Peter Rathje - registrerad fastighetsmäklare på Alexander White mäklarfirma och misstänkt knarkare
PR Invest och förmedling Stockholm AB - Styrelseledamot
Mattias Holm Fastighet och Förvaltning AB - Suppleant tillsammans med Mattias Holm som också är misstänkt
http://www.alexanderwhite.se/kontakt/medarbetare

Mattias Holm - Mäklare för Fastighetsmäklarna och ledamot i Mäklarsamfundet eventuell knarkare
http://www.fastighetsmaklarna.se/kontakt/

Per Lindblad - Mäklare för Fastighetsmäklarna och även han ledamot i Mäklarsamfundet och eventuellt pundare
http://www.fastighetsmaklarna.se/kontakt/

Philip Malmqvist - mäklare på Eklund Stockholm New York och kanske knarkare
Sight Fastighetsmäkleri AB, Styrelseledamot
Kopparvalvet Invest AB,
http://www.esny.se/index.php/sv/info/team




Men denna prick är ju lite rolig.

Sebastian Wettemark - VD för Wildfire en värderingsbyrå
http://wildfire.se/om-oss/

Sebastian Wettemark som föreläser om värdegrunder, menar att man ska se upp för företag som varit i hetluften och som eventuellt inte gynnar dig vid framtida anställning. – Om du visar att du vågat stå upp för dina värderingar så blir du attraktivare vid en kommande anställningsintervju, säger han.... smart Sebastian du borde kanske tänka på det själv som VD för ett företag innan du går och knarkar.

Metro - Skandalföretag kan svärta ner ditt CV

Om det är inte intressant varför blottades uppgifterna på FB vilka mäklarna och särskild Peter Ratjhe köper/håller på med knark ?
Citera
2017-05-13, 11:54
  #343
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Om det är inte intressant varför blottades uppgifterna på FB vilka mäklarna och särskild Peter Ratjhe köper/håller på med knark ?
Återigen, vad har de uppgifterna med den här tråden att göra?
Citera
2017-05-14, 21:34
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QvinnanK
Om det är inte intressant varför blottades uppgifterna på FB vilka mäklarna och särskild Peter Ratjhe köper/håller på med knark ?
Uppgifterna postades av Bajsfacist*n.
Citera
2019-02-05, 15:33
  #345
Medlem
En R*kard M. som driver Järfälla Djurklinik är enligt hans domar på lexbase inblandad i detta.. och nu driver han sedan drygt ett År tillbaka en veterinärklinik.. snacka om att sadla om.. visste inte ens att man får driva sådana verksamheter då..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback