2002-12-05, 01:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför händer det att när man med lurar kring skallsystemet sitter å lirar värsta EarthRumble liret, hela tiden får för sig att man tror att lurarna kanske glidigt lite halvägs ut ur hålet, så att det fortfarande hörs i lurarna men att det också hörs i högtalarna i lägenheten som fan. Sen nånstans i alla explosioner tycker man sig "utanför" hörlurarna ca 02 på natten höra sig grannarna dunka som fan i väggarna. Man lossar lite lätt på typ högra hörluren för att kunna höra...både explosionerna från spelet men ändå kanske dunkarna i väggen från grannarna.
Men man hör inga dunkar alls. Så man sätter på sig hörlurarna igen, men det tar bara en explosion igen för att man tror sig höra en smäll med knogjärn från grannväggen.

Är det farligt med hörlurar eller ska jag hellre sitta med MOSANDES FETA högtalare i lägenheten och höra när grannarna skriker att jag ska sänka?
Kanske jag ska ta källargenvägen in i granntrappen för att snabbare plinga på grannens dörr klockan 04 på morgonen för att säga: Ok, ber om ursäkt men jag blir inte av med pansarvagnarna som försöker spränga både mig och basen i luften. Har pausat nu...men låt mig få punga lite mer ICA-vagnar med granater i tre timmar till, så lovar jag att du kan få sova när du kommer hem från jobbet, my man !

Bara undrar...för jag tycker det smäller i väggarna från grannarna hela tiden i hörlurar.
Citera
2002-12-05, 04:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Koppla ur högtalarna....
Citera
2002-12-05, 14:06
Medlem
assmans avatar
Re: Är det bara jag som...

jag förstår vad du menar, med att höra ljud som inte finns utanför hörlurarna. jag ser bara två lösningar.

antingen som dazli skrev, koppla ur hötalarna.

eller skaffa en villa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in