Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-23, 21:36
  #1669
Medlem
Hej alla inbitna knarkare / testare / livsnjutare!
jag skulle vilja fråga om kombon mellan 4F -pvp och amfetamin går ihop eller om dem krockar (är negatvit att blanda?
jag anar att dessa har ganska så likt rus och undrar därför om man kan blanda dessa eller om det är farligt?
Tänkte mig en dos på ca 35mg 4f-pvp först och 200mg amfetamin efter ca 1h.
Finns det någon inbiten proffsknarkare som har tid att chatta / svara på lite frågor som jag sitter på?
är nybörjare och testar dessa substanser för första eller om det är andra gången
Ber om ursäkt ifall detta inlägg inte passar i denna tråd (då får ni gärna flytta det), ha en grym kväll gänget
Citera
2015-09-27, 03:47
  #1670
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TippTapp15
Hej alla inbitna knarkare / testare / livsnjutare!
jag skulle vilja fråga om kombon mellan 4F -pvp och amfetamin går ihop eller om dem krockar (är negatvit att blanda?
jag anar att dessa har ganska så likt rus och undrar därför om man kan blanda dessa eller om det är farligt?
Tänkte mig en dos på ca 35mg 4f-pvp först och 200mg amfetamin efter ca 1h.
Finns det någon inbiten proffsknarkare som har tid att chatta / svara på lite frågor som jag sitter på?
är nybörjare och testar dessa substanser för första eller om det är andra gången
Ber om ursäkt ifall detta inlägg inte passar i denna tråd (då får ni gärna flytta det), ha en grym kväll gänget

4f-pvp är väldigt hård mot hjärtat redan efter några linor men dock ett riktigt bra rus i ca 40 min. Mitt råd är att inte blanda 4f-pvp med någon stimulant alls.
Citera
2016-07-17, 01:02
  #1671
Medlem
Verkar vara rätt dött kring denna? Hur kommer det sig, den är väl inte klassad?

Edit: Hittade den på listan, så nevermind!
__________________
Senast redigerad av Thasweshis 2016-07-17 kl. 01:56.
Citera
2022-01-22, 14:22
  #1672
Medlem
Hittar inte ett skit om att denna ska vara klassad så varför tar ingen in den?
Citera
2022-01-23, 00:16
  #1673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hittar inte ett skit om att denna ska vara klassad så varför tar ingen in den?
Den är svårare att få tag på. Men den är klassad.

EDIT: Om jag minns rätt fanns denna på aromer.nu strax innan PV-7 (a-PHP) dök upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback