2013-09-28, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Panerar ni terrorattacker?

Nej vi är inga terrorister, vi är frihetskämpar.

Vad vi planerar är hemligt.
Senast redigerad av Swedishpaladin 2013-09-28 kl. 19:49.
2013-09-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishpaladin
Nej vi är inga terrorister, vi är frihetskämpar.
Du sitter ensam framför datorn en lördagskväll och fantiserar. De kompisar du inte har är ute och roar sig och har ett liv till skillnad från dig.
Senast redigerad av Enkelfnutt 2013-09-28 kl. 19:47.
2013-09-28, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelfnutt
Du sitter ensam framför datorn en lördagskväll och fantiserar. De kompisar du inte har är ute och roar sig och har ett liv till skillnad från dig.

Nej.
2013-09-28, 19:50
Medlem
Citat:
Nej.
Jo, så är det. Du är en fantiserande loser som saknar ett liv.
2013-09-28, 19:55
Bannlyst
Herregud dessa patetiska zombies på flashback. Ni får ta och vakna upp, Sverige förändras just nu. Jag ingår i en cell i Knights Templar. Bry er inte om dessa no lifers. Det jag skriver är sant, ni kan fråga Medlemen Worldwarthree här på flashback hen är cell 6.
2013-09-28, 19:56
Medlem
Citat:
Det är inte invandringen som har gjort oss rika eller att vi har bättre hälsa eller lever längre. Din logik är invalid.

På längre sikt kan rätt invandring av högutbildade människor vara bra för Sveriges ekonomi. Men kom inte och säg att våran ekonomi har någonting med att göra med invandringen vi ser idag när vi får in invandrare som inte ens vet hur en toalett fungerar.
Det skrev jag inte. Men vi kan ändå konstatera att det inte stämmer att invandring leder till ekonomiskt elände. Detta synsätt är felaktigt. Ekonomin för hushållen är ju bättre någonsin.
2013-09-28, 20:01
Medlem
Citat:
Herregud dessa patetiska zombies på flashback. Ni får ta och vakna upp, Sverige förändras just nu. Jag ingår i en cell i Knights Templar. Bry er inte om dessa no lifers. Det jag skriver är sant, ni kan fråga Medlemen Worldwarthree här på flashback hen är cell 6.
Vilket trams.

Knights Templar. Cell 8. Cell 6. Cell whatever.

Kul en lördagkväll för de som är lättroade. Gå och lägg dig nu, klockan är mycket och sovdags för sådana som du.
2013-09-28, 20:02
Medlem
Citat:
Hej jag är cell 8 och representerar Knights Templar Sweden. Vi är en grupp självutnämnda tempelriddare som kommer att göra någonting åt saken. Vi har erfarenhet av det militära och är proffs. bla bla bla bla bla bla

Vaknade du sedan med din lilla snuttefilt i örat?
Gå och lägg dig igen lille vän, det är 18 års gräns här.... men tack för dagens garv
2013-09-28, 20:06
Medlem
Flashshits avatar
Suck...

Har du ingen som kan korrekturläsa texten åt dig så att du inte framstår så infantil?

Ps. Planeten jorden heter Tellus.. Ds.
2013-09-28, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyyou667
Vaknade du sedan med din lilla snuttefilt i örat?
Gå och lägg dig igen lille vän, det är 18 års gräns här.... men tack för dagens garv

Och vad fan gör du för att förgylla världen vi lever i runkar och tittar på fotboll som alla andra?

Du lever inte. Du är en zombie. Grattis garva lite till och gå och lägg dej själv.
2013-09-28, 20:15
Medlem
Citat:
Och vad fan gör du för att förgylla världen vi lever i runkar och tittar på fotboll som alla andra?

Du lever inte. Du är en zombie. Grattis garva lite till och gå och lägg dej själv.
Och var gör du för att förgylla världen vi lever i, annat än att starta fåntrattstrådar här?
2013-09-28, 20:38
Medlem
Hestapos avatar
En poäng har du i din trådstart och det är tålamod men jag har ett par frågor som du gärna får besvara.

Vilka tror du kommer strida mot er tempelriddare när det är så dags?

En annan tanke som dyker upp är vilka planer ni har för samhället om inbördeskriget leder till makten för er del?

Vi säger att det tar 20 år innan ditt scenario blir verklighet, vem finansierar och tränar er under dessa årtionden?

Det finns fler trådstarter kring inbördeskrig, har du läst dem?

Vad betyder det för dig att utvecklingen ska stagnera?

Tack på förhand..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in