2005-07-01, 18:28
Medlem
Sitter på 400 mg tramadol, och så tänkte jag speeda upp det lite genom att köra alvedon också, men problemet är att jag innan tog en Ipren för 3 timmar sedan, kan jag köra alvedon också eller kommer det slå totalt fel då? Alltså vad händer om jag kör Ipren och alvedon samtidigt tillsammans med tramdolen?

Känns sjukt att ställa den frågan i ett drog forum, men men, vore tacksam för lite feedback

Tack på förhand
Citera
2005-07-01, 18:32
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilieo
Sitter på 400 mg tramadol, och så tänkte jag speeda upp det lite genom att köra alvedon också, men problemet är att jag innan tog en Ipren för 3 timmar sedan, kan jag köra alvedon också eller kommer det slå totalt fel då? Alltså vad händer om jag kör Ipren och alvedon samtidigt tillsammans med tramdolen?

Känns sjukt att ställa den frågan i ett drog forum, men men, vore tacksam för lite feedback

Tack på förhand

fråga mig absolut inte varför men jag tycker på nått skummt vis att tramadol funkar bättre med alvedon till
Citera
2005-07-01, 18:39
Medlem
BrotherLouies avatar
Är det nån skillnad på alvedon o ipren överhuvudtaget?
Citera
2005-07-01, 18:50
Medlem
a4swes avatar
Citat:
Är det nån skillnad på alvedon o ipren överhuvudtaget?

Mycket stor skillnad:
Alvedon, Paracetamol.
Ipren, Ibuprofen.
Citera
2005-07-01, 19:04
Medlem
Porrpojkes avatar
Finnd en stor tråd där alla tramadolhydrokloridfrågor tas o den ligger i opiatforumet:http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=209253
Citera
2005-07-02, 01:25
Medlem
no1arves avatar
jag tar alltid tradolan tilsammans med alvedon, då blir det bättre rus!
Läkarna skriver ut tradolan tilsammans med alvedon.. så där har du ju svaret. Dryga ut tradolanet du, det är dumt å slösa.. Den som spar han har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in