Sitter på 400 mg tramadol, och så tänkte jag speeda upp det lite genom att köra alvedon också, men problemet är att jag innan tog en Ipren för 3 timmar sedan, kan jag köra alvedon också eller kommer det slå totalt fel då? Alltså vad händer om jag kör Ipren och alvedon samtidigt tillsammans med tramdolen?
Känns sjukt att ställa den frågan i ett drog forum, men men, vore tacksam för lite feedback
Sitter på 400 mg tramadol, och så tänkte jag speeda upp det lite genom att köra alvedon också, men problemet är att jag innan tog en Ipren för 3 timmar sedan, kan jag köra alvedon också eller kommer det slå totalt fel då? Alltså vad händer om jag kör Ipren och alvedon samtidigt tillsammans med tramdolen?
Känns sjukt att ställa den frågan i ett drog forum, men men, vore tacksam för lite feedback
Tack på förhand
fråga mig absolut inte varför men jag tycker på nått skummt vis att tramadol funkar bättre med alvedon till
jag tar alltid tradolan tilsammans med alvedon, då blir det bättre rus!
Läkarna skriver ut tradolan tilsammans med alvedon.. så där har du ju svaret. Dryga ut tradolanet du, det är dumt å slösa.. Den som spar han har
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!