2015-10-22, 11:40
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladtoppen
Helt utan sarkasm kan jag säga att jag höll på att kräkas av trosbilden.
Det jag inte förstår är varför vill man förnedra sig på det sättet som hon gör.
Citera
2015-10-22, 13:11
Medlem
Jag är tämligen säker att FÅ inte ser det som att hon förnedrar sig själv. Vad hon ser det som kan jag inte säga, men jag tror det är en tämligen logisk följd av att vara så inne i något som hon är: hon är både radikal vänster och radikal feminist. När det hon skrivit tidigare inte får mer än ett "Jaha.... och?" från många så måste hon bli mer och mer extrem, och till slut hamnar hon där hon är nu.

Hade hon inte varit så extrem i sina åsikter som hon verkar vara så hade hon säkert framstått som någorlunda vettig, även om resten av världen tyckt att hon fortfarande haft "konstiga" åsikter.
Citera
2015-10-22, 16:16
Medlem
Måste undra hur Fanny ser på sin morbida mordfantasi-text nu efter knivmorden i skolan i Trollhättan.

Hon skriver "kniven sjönk in i köttet. Den vassa eggen tryckte ner huden tills den blev för spänd för att hålla emot och det gick hål på den. Sedan sjönk den långsamt in när hon lade sin kroppstyngd mot den. Hon skar några drag och såg huden glida isär och blotta köttet. Tillfredsställelsen var enorm. Mannen framför henne hulkade och blodet började färga hans tänder och tunga röda."

Hon ser det fortfarande som en smakfull/rimlig/mentalt frisk fantasi att behålla online i hennes namn? Antagligen.
Citera
2015-10-22, 22:33
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helenedal
Hon är rätt söt, och hennes mun är som gjord för att omsluta kukar. Hon har förmodligen inte träffat rätt man än. För mycket fjungossar i sin omkrets, misstänker jag.

Jag avslutar med en dikt.

Fanny, Fanny
dina läppar är som denniskorvar på tvärs
horisontella
Mia bella
Kom nu, och sära på dina ben
Annars måste du flytta till Österlen

Tack.

Men det är väl en bra ide, tänk om vi flashbackare skulle överrösa henne me kärlek, alltså jag menar det, på riktigt, en äkta lovebombning, där vi från djupet av våra hjärtan, berömmer det som finns att berömma.
Citera
2015-10-22, 22:54
Medlem
Helenedals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Men det är väl en bra ide, tänk om vi flashbackare skulle överrösa henne me kärlek, alltså jag menar det, på riktigt, en äkta lovebombning, där vi från djupet av våra hjärtan, berömmer det som finns att berömma.

Ja, jag vill mena det. Dessvärre är det inte mycket till skvaller, och lär väl rendera varningar. Vi som älskar Fanny kanske måste skriva dikter till henne på Twitter?
Citera
2015-10-23, 18:26
Medlem
Helenedals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Söt??? Trollar du eller? Hon är en av det mest motbjudande som skådats i Sverige!
Jag anar att hatet mot alla män beror på att hon aldrig ittade någon kille som ville ha henne. Det är ju därför 99% av tokfeministerna ser så jävla risiga ut!

Närå, så ful är hon inte. Genuin som en nordsvensk på åkerplöjning. En härlig liten rulta med både könsumgänge och mord i blick Vi gentlemen med raka pipor kanske skall invitera 'Hampus' på grabbkväll med starköl och det finaste lokal-thaistället erbjuder. Faller andan på kanske man till och med vågar sätta på lite Dio eller Twisted Sister när aftonen närmar sig midnatt \o/ Fullast vinner!
Citera
2015-10-23, 18:46
Medlem
Äsch, hon har ju tappat det helt.
Inte konstigt att följarantalet rasar i sån takt, allt är bara pinsamt att se/läsa.
Citera
2015-10-23, 23:13
Medlem
Jugdishs avatar
http://www.arsinoe.se/erotik/

Nån som vågar titta på filmerna? Jag vågar inte med risk att bli beroende av livslång kbt pga extrem trauma.
Citera
2015-10-23, 23:39
Medlem
Helenedals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
http://www.arsinoe.se/erotik/

Nån som vågar titta på filmerna? Jag vågar inte med risk att bli beroende av livslång kbt pga extrem trauma.

Förväntade mig mer girl on girl-action. 70-talsnostalgi, förvisso. Lite väl avklätt ibland, och kanske en aning för mycket fokus på mannen i scenerna, vilket gav mig komplex för mina egna tillkortakommanden.
Till viss del besviken.

3/10.
Citera
2015-10-24, 00:21
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=M5pacxZH4Rw

Lol har aldrig sett någon så hårig i mitt vuxna dejtingliv trots ganska håriga partners.

Vämjeligt osmakligt när det klättrar neråt längs benen
Citera
2015-10-24, 13:03
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladtoppen
https://www.youtube.com/watch?v=M5pacxZH4Rw

Lol har aldrig sett någon så hårig i mitt vuxna dejtingliv trots ganska håriga partners.

Vämjeligt osmakligt när det klättrar neråt längs benen
Dom andra två filmsnuttarna ligger kvar, men denna är borttagen av youtube, jag antar att den var mest vågad. Jag är nu väldigt nyfiken på vad som visades eftersom den var borta när jag skulle kolla.
Citera
2015-10-24, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Dom andra två filmsnuttarna ligger kvar, men denna är borttagen av youtube, jag antar att den var mest vågad. Jag är nu väldigt nyfiken på vad som visades eftersom den var borta när jag skulle kolla.
Länka gärna till dom! Vad innehöll det första klippet`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in