Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-19, 06:25
  #289
Medlem
Att gå på köpa denna aktie måste även va så inkompetent att även köpt Allarity och Rizzo 😂😂😂😂
Vart får ni aktietipsen ifrån!?!?
Citera
Igår, 16:28
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Hur ser det ut? Har du kvar dina 165.000 (nu 1.650) aktier? Kursen ska upp till 25kr för att nå den tidigare förhoppningen på 0,25kr.

Ska vi bara en gång för alla tillsammans erkänna att MAV är en stor bluff? Att kalla det för ett bolag som försökt under många år men tyvärr misslyckats hittills är att ge MAV för mycket ära.

Eller ska man sitta lugnt i båten och passa på att sänka sitt GAV lite? 🤣🤣🤣


Haha, längesedan jag var inne här och kollade, men denna investering var en lärorik sådan. 3290 aktier har jag nu, har givetvis inte köpt på ett par år, men var ingen mening heller att sälja då 99% av värdet är borta.

Ja, detta känns som en aktie som bara gjort ett fåtal finansmän i Stockholm rika, endast VD blev dömd för det.

Jag minns nostalgiskt den optimistiska tiden med Pål Burman och livestudion med Zellma. Nyhet efter nyhet om att försäljning ökade och avtal skrevs, uppsidan såg enorm ut, men det är dyrt att ha personal och lokaler, inga pengar lyckades stanna kvar...

Med en jävla tur så blir verksamheten i Indien snart något som genererar vinst, därför behåller jag förstås aktierna (som nu är värda några hundralappar) ✌️
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback