Det luktar brand i skogås från 3 timmars vid centrum och stationen. Omöjligt att ta en promenad eller ens gå ut för att det luktar så illa som om något brinner men man ser inget som har hänt i skogås. Vad är det som pågår???
Tunn trådstart det kan ju brinna var som helst om du bara känner lukten och inte ser. Det finns i alla fall ett litet industriområde mellan Skogås och Trångsund och ett i Länna det kanske ligger nära till hands vad vet jag.
hittar inget på nätet där det står något om brand men det luktar så illa att man var tvungen att stänga alla fönster o dörrar. Det luktar fortfarande så jävla mycket att även om jag skulle vilje gå ut från huset så är det omöjligt utan någon gasmask fyfan. Tycker ni att det skulle vara bra om jag ringer 112 o frågar vad som pågår i skogås eller?
Doftar det skogsbrand eller husbrand? Kan du känna skillnad på det? Är branddoften såpass kraftig som du påstår så brukar det vara ganska nära, du ser inga ljusspel mot himlen i din omgivning? Är du orolig så ring 112.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!