Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-10-24, 16:46
  #49
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Herregud de är ingen blyg nybörjar kur nu klämt till med Annars statser är ju grymma men personligen och om man ska lyssna på alla andra hade jag fan aldrig vågat... Hur länge har du vart ON btw?
Jag har vart ON i snart 5 hela veckor och jag har gjort en ökning på 8 kg redan på endast 250 mg Testo E. Du tycker inte de va lite att överdriva som första kur eller? Iallafall jag är ingen expert har också blivit smutskastad en del för tom min nybörjar kur som alla som lägger upp en kurrapport verkar bli.
Iallafall grymt jävla smaskig kur som du säger kommer bli intressant att förlja! Kört hårt!

mvh Jack
Citera
2013-10-25, 08:24
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
Herregud de är ingen blyg nybörjar kur nu klämt till med Annars statser är ju grymma men personligen och om man ska lyssna på alla andra hade jag fan aldrig vågat... Hur länge har du vart ON btw?
Jag har vart ON i snart 5 hela veckor och jag har gjort en ökning på 8 kg redan på endast 250 mg Testo E. Du tycker inte de va lite att överdriva som första kur eller? Iallafall jag är ingen expert har också blivit smutskastad en del för tom min nybörjar kur som alla som lägger upp en kurrapport verkar bli.
Iallafall grymt jävla smaskig kur som du säger kommer bli intressant att förlja! Kört hårt!

mvh Jack

Jo det är en extrem första kur.. Ligger på cirka 2 g i veckan. Det är ganska efterblivet också, jag vet att det finna många nackdelar med detta också.

Dock så är jag väldigt påläst kring alla prepp och jag anser att jag klarar av det.
Jag är till kroppen väldigt stor och var anklad för aas redan när jag var 16 haha.
Jag har vart on sen i slutet på aug nu så nästan 2 mån. I ungefär dec/jan kommer jag hoppa av alla prepp förutom testot och cruisa i 2-3 mån för att sedan blasta igen med en rejäl kur, dock kommer den vara färre prepp med högre dos (Om allt går bra nu såklart).

Hälsokontroller gör jag 1 gång i mån och än så länge har alla värden vart riktigt fina.
Citera
2014-11-25, 20:02
  #51
Medlem
Idioter hela högen. Så länge du vet exakt vad du ger dig in på så är det inga problem! Vad fan gör det för skillnad i världen om man tar t.ex. tren som första- eller andrakur?
Citera
2014-11-25, 22:36
  #52
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregrynspojken
Idioter hela högen. Så länge du vet exakt vad du ger dig in på så är det inga problem! Vad fan gör det för skillnad i världen om man tar t.ex. tren som första- eller andrakur?

Är du efterbliven eller? Att inte veta hur man reagerar på AAS och då smälla i sig en mix innehållandes en av de svårare preppen men framförallt 2100mg nånting i veckan.. haha.. Hur fan kan det vara lugnt? Om jag vet att jag tar AAS och att det är grova mängder samt stygga prepp så spelar väl det fan ingen roll när allt rasar? Eller hur tänker du då?
Dessutom är tråden fan år gammal.
Citera
2014-11-26, 22:24
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Är du efterbliven eller? Att inte veta hur man reagerar på AAS och då smälla i sig en mix innehållandes en av de svårare preppen men framförallt 2100mg nånting i veckan.. haha.. Hur fan kan det vara lugnt? Om jag vet att jag tar AAS och att det är grova mängder samt stygga prepp så spelar väl det fan ingen roll när allt rasar? Eller hur tänker du då?
Dessutom är tråden fan år gammal.

Det är väldigt lätt att veta vilka prepp som gör vad. Kan dock hålla med om att mycket mindre doser hade gjort susen.
Citera
2014-11-27, 09:00
  #54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpme
Jo det är en extrem första kur.. Ligger på cirka 2 g i veckan. Det är ganska efterblivet också, jag vet att det finna många nackdelar med detta också.

Dock så är jag väldigt påläst kring alla prepp och jag anser att jag klarar av det.
Jag är till kroppen väldigt stor och var anklad för aas redan när jag var 16 haha.
Jag har vart on sen i slutet på aug nu så nästan 2 mån. I ungefär dec/jan kommer jag hoppa av alla prepp förutom testot och cruisa i 2-3 mån för att sedan blasta igen med en rejäl kur, dock kommer den vara färre prepp med högre dos (Om allt går bra nu såklart).

Hälsokontroller gör jag 1 gång i mån och än så länge har alla värden vart riktigt fina.

Hur gick det för denna herre egentligen? Blev han HE-MAN eller blev han en psykfall med slapptask? Skulle vara intressant med en update ett år senare.
Citera
2014-11-27, 10:32
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Hur gick det för denna herre egentligen? Blev han HE-MAN eller blev han en psykfall med slapptask? Skulle vara intressant med en update ett år senare.

Röstar för psykfall med slapptask.
Citera
2016-07-03, 15:52
  #56
Medlem
det är ju själva fan att alla jävla självutnämda experter ska hålla på och trycka ner varenda jävla nybörjare,

vafan låt folk köra sitt eget race,

skulle ju vart kul och höra fortsättningen hur det gick osv, men TS slutade såklart skriva för han bara fick massa skit


jag har sagt det förr och säger det igen, bättre att köra en ordentligt första kur än att hålla på och mesa sig med några jävla 250mg TE E7D
Citera
2016-07-03, 16:53
  #57
Medlem
.
Citera
2016-08-01, 00:04
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
.

Kolla TCs historik så ser du att han redan haft en blodpropp och dessutom hostar blod. Så bra gick det. 23 år gammal nu.
Citera
2018-05-08, 14:47
  #59
Medlem
Hej alla gammla läsare!

Längesen nu!

Ja stämmer, jag åkte på blodpropp, detta efter 6 mån efter kur pga APC Resistans.

Efter kuren blev jag deprimerad pga familjeorsaker vilket gjorde att jag begravde mig helt hemma och rökte bara massa och åt massa onyttigheter och sluta träna och gick upp extremt mycket i FEtt detta i kombination med mitt ärftliga blodpropp förmåga gjorde att jag fick en blodpropp.

Sedan dess tog jag det lungt körde en Testo P Tren A Mast A och Clen kur 2016 vilket var extremt lyckad.

Sedan tog jag det lungt och nu börjar jag IDAG igen och kommer att ligga på ca 500 mg testo P ew 300 mg tren A ew 300 mg Mast A EW.. Uppgår ca grammet på veckan vilket jag även körde 2016.

Trots att jag hoppade av så har jag behållt formen dock inte lika vaskulär men denna kuren lär göra en liten skön förbättring

Hoppas alla mår bra för det gör jag
Citera
2018-05-10, 00:10
  #60
Medlem
har bara läst några kommentarer ifrån denna sidan o allt jag har o säga är, kul att du mår bra igen, synd att du inte lärt dig något...

du påstår dig själv veta och vara införstådd med de olika preppen o sen väljer du o köra tren med din tidigare blod propp... ha det så kul med nästa blod propp alltså...
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback