Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-27, 11:52
Medlem
Hur kan du vara medveten om biverkningar när du aldrig kurat? Tror du att du kan läsa dig till förståelse?

Vad händer om du, säg inom 3-4v har så allvarliga sides att du inte kan fortsätta, då måste du kliva av allt eftersom du inte har en susning av vilket av preppet som åstadkommer det.

Och dina bb vänner är fullständigt blåsta om dom rekar det här som en första kur. Verkar som du kommer köra hur du vill i vilket fall som helst så lycka till och hoppas att du inte förstör något permanent.
Citera
2013-09-27, 12:51
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Hur kan du vara medveten om biverkningar när du aldrig kurat? Tror du att du kan läsa dig till förståelse?

Vad händer om du, säg inom 3-4v har så allvarliga sides att du inte kan fortsätta, då måste du kliva av allt eftersom du inte har en susning av vilket av preppet som åstadkommer det.

Och dina bb vänner är fullständigt blåsta om dom rekar det här som en första kur. Verkar som du kommer köra hur du vill i vilket fall som helst så lycka till och hoppas att du inte förstör något permanent.

Därför att han har ett IQ som ligger runt 35-40?
Citera
2013-09-27, 12:58
Medlem
ZEUS.s avatar
Årets fetaste troll... Han ljuger om allt..
Citera
2013-09-27, 13:11
Medlem
Citat:

Skulle jag få allvarliga sides kommer jag börja med att hoppa av tren, då det är d mest potenta och med mest sides.. Därför valde jag även A som ester så att det försvinner snabbt. Jag räknar till och med sides vilket man alltid borde med aas bruk.. Jag vet att man ska skynda långsamt och lägga till prepp kur efter kur men jag pallar inte det.. Har kommit långt som fan ren.

Sen att mina bb vänner är blåsta kan jag inte hålla med om. Dem har väldigt bra meriter.

Men tack så mycket !

Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Därför att han har ett IQ som ligger runt 35-40?
Varför fortsätter du med dessa påhopp? Du har ingen aning om min iq eller hur jag är som person.

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Årets fetaste troll... Han ljuger om allt..

Varför skulle jag vilja trolla om en kur? Vad får jag för njutning av det? Om du kollar på mina tidigare inlägg så är det troll till 100% men det var ett tag sedan jag trollade på forumet.

Du får gärna tro detta är troll, det spelar faktiskt ingen roll, jag för denna rapporten och det kommer jag fortsätta göra.

mvh
Senast redigerad av dumpme 2013-09-27 kl. 13:13.
Citera
2013-09-27, 13:24
Medlem
Dom riktiga sides brukar oftast visa sig när det är försent, leversvikt/njursvikt/blodproppar/hjärtfel. Men som sagt, lycka till.
Citera
2013-09-27, 13:30
Medlem
Citat:
Dom riktiga sides brukar oftast visa sig när det är försent, leversvikt/njursvikt/blodproppar/hjärtfel. Men som sagt, lycka till.

Ja så är det! Och något sådant skulle inte vart så kul!

Var på hälsoundersökning för bara 1v sen, då vart allt perfekt dock var mitt BT en aning högt men läkaren var inte orolig över det. Det enda jag behöver göra just nu är att förbättra konditionen med lite mer cardio.

Nästa hälsokontroll görs i oktober när jag vart 1 mån på preppen. Då får jag se hur allt ser ut.
Eq och mast ses överlag som rätt milda prepp.. Så länge jag sköter allt rätt med kosten, träningen, sömnen och cardio samt regelbundna hälsokontroller ser jag inte att det är någon fara. Dyker något upp får jag ta i det då.

Värsta som kan hända är att jag dör, men vafan det gör vi alla ändå

tack
Citera
2013-09-27, 14:57
Bannlyst
Grymma stats killen. Tränat upp dig till dom statsen ren? varför hoppa på så mycket prepp nu när det ändå är första gången?

Lycka till !
Citera
2013-09-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Grymma stats killen. Tränat upp dig till dom statsen ren? varför hoppa på så mycket prepp nu när det ändå är första gången?

Lycka till !

Tack så mycket ! Yes det har jag. Dessa stats var innan jag hoppa på testot för 2 månader sen.. Har förmodligen ökat dem idag..

Anledningen, ganska dum egentligen..

Jag älskar att träna, planera kost, se kroppen ändras och har som mål att bli stor inom bodybuilding då jag tycker om livsstilen en bodybuilder har (dock inte lika mycket i sverige) men nog om det..

Jag har läst aktivt (3-4 tim per dag lätt) i cirka 1 år om aas och jag tror (vet) att det kommer att bli sjukt kul att köra alla dessa prepp ihop och att jag kommer på kort tid uppnå en sjukt fin fysik.. Därför kör jag lite "all in" ..

Ska man satsa på något enligt mig ska man göra det till 100%.. Jag pallar inte fjanta runt och köra en testo kur i 12-14 v och sen köra pct och vara off och sen på igen..Det tar för lång tid helt enkelt.

Dessa prepp ser jag som en blast period nu i ca 16 v totalt (Mindre på tren) och sedan blir det lågdos test..

Kan även tillägga att jag planerade från första början att endast köra på testot 500 mg e5d.. Men fick såklart mersmak och därför bombar jag in lite till
Senast redigerad av dumpme 2013-09-27 kl. 15:11.
Citera
2013-09-27, 17:42
Medlem
ZEUS.s avatar
Att du skulle väga 34 kg över din längd utan prepp som 20 åring med ett bf på 15 är så mkt skitsnack att det är Löjligt...
Du inser väl att ingen tro på dej....
Upp med bild
Citera
2013-09-28, 01:07
Medlem
MKMF12s avatar
Kom igen mannen. Tror du alla här är korkade och tror på din smörja? Var dig själv istället, det kommerdu längre på.

Dina BB vänner skulle aldrig reka en sån kur till någon nybörjare om dom var seriösa och inte ett gäng idioter med 80 tals kläder och ölmage som gör halva reps i allting med dålig form..

Väx upp och sluta försök sök falsk bekräftelse, är bara du som tar skada av det för ingen här bryr sig om dig. Tråkigt men sant...
Citera
2013-09-29, 13:12
Medlem
Haha alla kommentarer om att jag trollar är bara kul att läsa...

ignorerar det negativa och fortsätter mitt eget race !

Igårkväll var det dags att trycka testo och eq ! Gick hur bra som helst!
600 mg eq och 500 mg test! Åkte tyvärr på lite feber igår kväll så väntade med tren tills idag istället!

Vakna upp idag som en gud tog en dusch och tryckte in ca 75 mg tren i axeln ! Aldrig kört axeln innan så det var spännande!!
Hade det lite svårt att aspirera men löste det tillslut!

Haha satt igårkväll och läste massa om trenhosta, kan säga att jag var galet nervös när jag stack tren .. haha så tur var slapp jag det idag !!

Åt sedan en redig frukost med massa ägg havre och kyckling!

Nu dags för gym armar på schemat!
Citera
2013-09-29, 13:57
Bannlyst
"ignorerar det negativa"

snarare "Ignorerar det jag borde lyssnat på"

vad e poängen med att börja me så mycket när de e din första kur? de e nu du e som känsligast mot aas, ska inte du ta nytta utav det istället för o brådska?

250mg ena kommer man långt på som första kur men du har bråttom till något?

500mg test e och du har legat på i 2månader nu, hur länge ska du ligga på till? 2mån till minst gissar jag på...

låt oss säga nästan halvåret på 500mg testo och de e bara basen, har du tänkt något på det faktumet att du är i åldern vi producerar mest testo nu? och att hoppa på en saftig kur såhär länge kommer garanterat sätta sitt fäste?

Du e för hard headed för o lyssna på någon här, fattar inte ens varför du la till "Ge feedback" på trådstarten, vad förväntade du dig?

Tror du på fullaste allvar att du kommer få positiv feedback här på ett forum där folk skiter på sig när dom ska testa tren för första gången och dom har flera kurer i ryggsäcken?

det är en ond cirkel det du ger dig i, om du kan ligga på i ett halvår på din första kur, när ska du hoppa på tåget året om? Jag gissar på att de e efter denna kur, 20 år gammal... such a shame

Men som sagt, du kommer ändå inte ta till dig av något nån säger här även fast dom kända och kunniga användarna här har avrådit dig, jag gissar på att dina bb kontakter som rekommenderar detta som första kur vet bättre ^^

lycka till!

edit: Du kan på fullaste allvar, och nu menar jag dead serious FULLASTe allvar inte tro att någon ska tro på ditt snack om att ha BF på 15% och väga 120kg 185cm lång?

Jag skulle gärna vilja se en bild på dig, men jag gissar på att "du inte vill outa dig"
Senast redigerad av ZionMustFall 2013-09-29 kl. 14:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in