"ignorerar det negativa"
snarare "Ignorerar det jag borde lyssnat på"
vad e poängen med att börja me så mycket när de e din första kur? de e nu du e som känsligast mot aas, ska inte du ta nytta utav det istället för o brådska?
250mg ena kommer man långt på som första kur men du har bråttom till något?
500mg test e och du har legat på i 2månader nu, hur länge ska du ligga på till? 2mån till minst gissar jag på...
låt oss säga nästan halvåret på 500mg testo och de e bara basen, har du tänkt något på det faktumet att du är i åldern vi producerar mest testo nu? och att hoppa på en saftig kur såhär länge kommer garanterat sätta sitt fäste?
Du e för hard headed för o lyssna på någon här, fattar inte ens varför du la till "Ge feedback" på trådstarten, vad förväntade du dig?
Tror du på fullaste allvar att du kommer få positiv feedback här på ett forum där folk skiter på sig när dom ska testa tren för första gången och dom har flera kurer i ryggsäcken?
det är en ond cirkel det du ger dig i, om du kan ligga på i ett halvår på din första kur, när ska du hoppa på tåget året om? Jag gissar på att de e efter denna kur, 20 år gammal... such a shame
Men som sagt, du kommer ändå inte ta till dig av något nån säger här även fast dom kända och kunniga användarna här har avrådit dig, jag gissar på att dina bb kontakter som rekommenderar detta som första kur vet bättre ^^
lycka till!
edit: Du kan på fullaste allvar, och nu menar jag dead serious FULLASTe allvar inte tro att någon ska tro på ditt snack om att ha BF på 15% och väga 120kg 185cm lång?
Jag skulle gärna vilja se en bild på dig, men jag gissar på att "du inte vill outa dig"