Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-01, 00:22
  #1
Avstängd
sökte och hittade inget, är den något att ha? Apple MP3-spelare iPOD SHUFFLE 512
Citera
2005-07-01, 00:31
  #2
Medlem
Shamanixs avatar
Den har ingen display vilket suger. Köp en billigare mp3 med display tex. sandisk.
Citera
2005-07-01, 00:32
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shamanix
Den har ingen display vilket suger. Köp en billigare mp3 med display tex. sandisk.

själv tycker jag att det inte gör mig något, men annars är den rätt hyfsad va? bra ljud och så?
Citera
2005-07-01, 05:25
  #4
Medlem
det är kvalitet rakt igenom. avskalat och genialt som vanligt från apple.
Citera
2005-07-01, 11:51
  #5
Medlem
call3s avatar
provat ipod.se forumet?
Citera
2005-07-01, 13:27
  #6
Medlem
Köp ipod mini 4gB har själv köpt en funkar skit bra jävligt bra ljud.
Citera
2005-07-01, 14:08
  #7
Medlem
Jag tycker den är riktigt bra. Avsaknad av display gör inte mig något då jag inte behöver se vad det är för musik som spelas; jag vet det redan. Priset är bra (~800;- 1GB) och det är Apple (=kvalité). Batteritiden är helt ok. Flashminnet gör manicken energisnål och den håller ett bra tag. Ljudet är riktigt bra och det märks om man har kvalitét-lurar. Den kan användas som vanligt fickminne för att lagra dokument. 4 / 5
Citera
2005-07-01, 14:25
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av yeahcliff
Jag tycker den är riktigt bra. Avsaknad av display gör inte mig något då jag inte behöver se vad det är för musik som spelas; jag vet det redan. Priset är bra (~800;- 1GB) och det är Apple (=kvalité). Batteritiden är helt ok. Flashminnet gör manicken energisnål och den håller ett bra tag. Ljudet är riktigt bra och det märks om man har kvalitét-lurar. Den kan användas som vanligt fickminne för att lagra dokument. 4 / 5

blir nog en sån idag
Citera
2005-07-06, 14:53
  #9
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahcliff
Jag tycker den är riktigt bra. Avsaknad av display gör inte mig något då jag inte behöver se vad det är för musik som spelas; jag vet det redan. Priset är bra (~800;- 1GB) och det är Apple (=kvalité). Batteritiden är helt ok. Flashminnet gör manicken energisnål och den håller ett bra tag. Ljudet är riktigt bra och det märks om man har kvalitét-lurar. Den kan användas som vanligt fickminne för att lagra dokument. 4 / 5

inte alls 800 för 1GB, utan 900:- för 512 mb..
1300:- för 1GB. rätt billigt ändå, fast lägger du på en hundralapp får du en Creative MuVo 1GB istället, med skärm, equalizer, radio och inspelningsfunktion. och det med minst lika bra ljud (enligt många bättre).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback