• 1
  • 2
2013-09-24, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag betalar gärna 400 spänn för att slippa bråka med medlemskap och fan och hans moster.

A nä jag är rätt säker på att de räcker gott å väl på att ha ett tomt tillfälligt e-kort, får se om ett par veckor :P
Citera
2013-09-24, 01:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugarpuffextrem
A nä jag är rätt säker på att de räcker gott å väl på att ha ett tomt tillfälligt e-kort, får se om ett par veckor :P
Du har ju inte ens klurat ut hur man avslutar sitt medlemskap. Som sagt, trasslet som det verkar vara är inte värt det. Framför allt inte när det är en platta som kostar under 500 spänn.
Citera
2013-09-24, 02:29
Medlem
Från deras villkor:
"Vänligen notera: av tekniska skäl kan ditt abonnemang inte avanmälas de första 48 timmarna efter att det har aktiverats."

"För att få din gåva ska du följa instruktionerna som du mottar i ett separat e-postmeddelande. Gåvan skickas INTE automatiskt och är endast tillgänglig om du utnyttjar provtiden i mer än sju dagar. Om du avanmäler ditt provmedlemskap inom sju dagar, eller om vi inte kan dra pengar från ditt konto med hjälp av de kreditkortsuppgifter du har angett, har du inte längre rätt till välkomstgåvan och din förfrågan avvisas automatiskt."
Citera
2013-09-24, 04:51
Medlem
Fernets avatar
En trehundrakronors androidplatta
Skulle inte släppa den över tröskeln om jag så fick tusen spänn.

Vad har man den till? Väckarklocka och mp3spelare?
Citera
2013-09-24, 06:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
En trehundrakronors androidplatta
Skulle inte släppa den över tröskeln om jag så fick tusen spänn.

Vad har man den till? Väckarklocka och mp3spelare?

Plattor e gjorda för att surfa och se på halvhd film, behöver bara 100kr teknologi för det om ens det.
Citera
2013-10-05, 00:11
Medlem
Någon uppdatering?
Citera
2013-10-05, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoodLord
Någon uppdatering?

visst, kunde säga upp medlemskapet dagen efter via sidan.. går ej första dagen.

Måste vänta en vecka innan man kan ansöka om surfplattan och det har jag gjort nu samt sagt upp medlemskapet. Måste säga upp medlemskapet inom 14 dagar annars förnyas det.

Nu väntar jag bara på surfplattan.
Citera
2013-10-05, 09:01
Bannlyst
du kommer inte få nån platta står det ju om du säger upp innan dom dragit pengar..
Citera
2013-10-05, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nissepaloven
du kommer inte få nån platta står det ju om du säger upp innan dom dragit pengar..

Nej det står det inte, står att man får en gratis platta men de måste dra 5 kr pga (inser bs reason) så att de får tillgång till ditt kreditkort vilket bara är ett tempoorärt kort ändå
Citera
2013-11-11, 22:28
Bannlyst
Plattan sög kuk, kvalitet var helt okey för 5kr men skiten gick sönder efter 20 minuter. Hänger sig på uppstarten gick inte ens "nolla" den med volym+power saken.
Citera
2013-11-11, 23:29
Medlem
Nice du fick en platta ändå och sug att den pajja direkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem