Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-29, 10:00
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
är du öm? lite pirr och lite kli är inte nödvändigtvis alarmerande

om du inte är öm (alltså som typ ett blåmärke känns) så skulle jag gå till werlabs och ta ett östro prov, om du är öm så skulle jag börja med att slänga in 0,5 adex eod och ta värden efter ca 2 veckor

jag skulle också käka nolva 20 mg ed första veckan av de 2 veckor för att blockera receptorerna tills adex har fått tid att jobba in sig i systemet

Nej jag är inte värst öm, de är bara känsligare än vanligt och ja lite pirr också men det känns som noja då jag bara känner av det när jag verkligen tänker på det (exemelvis i skrivande stund).

Men tack för svaret, jag tror jag gör ett hormontest för nyfikenhetens skull nu iallafall. Jag ska dock hålla koll på dessa känningar så inget blir värre.
Citera
2017-11-29, 10:17
  #890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantazt
Nej jag är inte värst öm, de är bara känsligare än vanligt och ja lite pirr också men det känns som noja då jag bara känner av det när jag verkligen tänker på det (exemelvis i skrivande stund).

Men tack för svaret, jag tror jag gör ett hormontest för nyfikenhetens skull nu iallafall. Jag ska dock hålla koll på dessa känningar så inget blir värre.

det tycker jag låter sunt!
Citera
2017-12-05, 05:10
  #891
Medlem
Kallekalashs avatar
Vad biter bäst om man redan fått lite knölar ? Letro eller armidex?
Citera
2017-12-05, 10:40
  #892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Vad biter bäst om man redan fått lite knölar ? Letro eller armidex?


letro alla dagar i veckan
Citera
2017-12-05, 12:15
  #893
Medlem
Kallekalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
letro alla dagar i veckan


Okej, när är det "för sent" ?
Upptäckte det för några dagar sen så har käkat nolva sen dess och tycker de känns idag som det har minskat..
Värt att ligga kvar på nolvan och hoppas att de släpper eller är risken att de blir för sent att använda letro ?
Citera
2017-12-05, 19:18
  #894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekalash
Okej, när är det "för sent" ?
Upptäckte det för några dagar sen så har käkat nolva sen dess och tycker de känns idag som det har minskat..
Värt att ligga kvar på nolvan och hoppas att de släpper eller är risken att de blir för sent att använda letro ?


jag skulle slänga in letro om det är en gyno knöl tills den är borta.. för mig är det värt att må lite skit i några dagar för att undvika gyno men det är väll upp till dig..

ingen aning om när det är för sent, det är så extremt individuellt så är omöjligt att säga
Citera
2018-01-17, 21:58
  #895
Medlem
Har kört 250mg Testo ew nu 4v och Cruisar. Kört 0,25mg Adex men när jag började med hcg fick jag känningar ömmar och har fått en knöl i vönter bröst. Kör 60mg nolva i 2 dagar men ömmar fortfarande. Letro beställde jag igår.


Hur ska jag göra?
Citera
2018-01-17, 22:04
  #896
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleper
Har kört 250mg Testo ew nu 4v och Cruisar. Kört 0,25mg Adex men när jag började med hcg fick jag känningar ömmar och har fått en knöl i vönter bröst. Kör 60mg nolva i 2 dagar men ömmar fortfarande. Letro beställde jag igår.


Hur ska jag göra?

Släng i dig 2,5 mg letro ED tills knölen är borta, sen måste du trappa ner när du ska gå av, om du fortsätter kuren så får du höja dosen adex så det inte händer igen.

Kan tillägga att jag har en knöl som knappt ens känns, har väl liiite puffy nipple som knappt syns och efter mammografi visade det sig att knöljäveln var 30x15 mm, så dom jävlarna är mycket större än man tror.
__________________
Senast redigerad av qirtero 2018-01-17 kl. 22:08.
Citera
2018-01-18, 08:05
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Släng i dig 2,5 mg letro ED tills knölen är borta, sen måste du trappa ner när du ska gå av, om du fortsätter kuren så får du höja dosen adex så det inte händer igen.

Kan tillägga att jag har en knöl som knappt ens känns, har väl liiite puffy nipple som knappt syns och efter mammografi visade det sig att knöljäveln var 30x15 mm, så dom jävlarna är mycket större än man tror.

Idag har det slutat ömma och kännas dock lite öm när jag könner bara. Inget som syns men könner en knöl. Fortsätter nolva 60mg idag också. Letro nödvändigt för få bort knölen? Vill ha bort den innan jag fortsätter med kuren. Hur hade ni föreslagit dosering av letro då och om jag ska fortsätta mitt Cruise? Eller bör jag gå av helt och köra letro en vecka och sen min pct med nolva och clomid som vanligt?
__________________
Senast redigerad av Aleper 2018-01-18 kl. 09:03.
Citera
2018-01-18, 12:31
  #898
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Släng i dig 2,5 mg letro ED tills knölen är borta, sen måste du trappa ner när du ska gå av, om du fortsätter kuren så får du höja dosen adex så det inte händer igen.

Kan tillägga att jag har en knöl som knappt ens känns, har väl liiite puffy nipple som knappt syns och efter mammografi visade det sig att knöljäveln var 30x15 mm, så dom jävlarna är mycket större än man tror.

Men LUGN haha skojar du eller? "Släng i dig 2,5mg letro ed"? Killen snackade om att han fått en reaktion i bröstvårtan pga något förhöjda östradiol-värden som följd av hCG-injektionerna å du tycker på fullaste allvar att ett schysst tips är att bomba letro som att man står på gramvis med prepp i veckan? Bra tips kompis, verkligen. Testa det själv nån gång å se om du tycker det var ett bra tips.

Till dig med gynokänning; fortsätt med en SERM för att blockera vidareutveckling och reglera istället ditt östradiol med anastrozolen som man ska. Tänk på att både östradiol och hCG dör ut av sig själv så egentligen kan det räcka med att behålla anastrozole-doseringen där den är och istället bara sätta in en SERM för att ducka östradiol-toppen som håller i sig någon vecka som mest skulle jag tippa.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-18, 15:06
  #899
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men LUGN haha skojar du eller? "Släng i dig 2,5mg letro ed"? Killen snackade om att han fått en reaktion i bröstvårtan pga något förhöjda östradiol-värden som följd av hCG-injektionerna å du tycker på fullaste allvar att ett schysst tips är att bomba letro som att man står på gramvis med prepp i veckan? Bra tips kompis, verkligen. Testa det själv nån gång å se om du tycker det var ett bra tips.

Till dig med gynokänning; fortsätt med en SERM för att blockera vidareutveckling och reglera istället ditt östradiol med anastrozolen som man ska. Tänk på att både östradiol och hCG dör ut av sig själv så egentligen kan det räcka med att behålla anastrozole-doseringen där den är och istället bara sätta in en SERM för att ducka östradiol-toppen som håller i sig någon vecka som mest skulle jag tippa.

Mvh,

-Alfred

Ja du, jag har legat på 2,5 mg letro ED i flera månader utan några problem alls förutom sänkt sexlust, hellre det än att få bitch tits, han säger ju förfan att han har fått en knöl.
Testat din variant med när jag fått knöl och det enda det gör är att det blir mindre ömt, enda sättet att få bort knölen helt iaf för mig är det sättet jag skrev tidigare, jag skriver av egen erfarenhet.

Bättre att bomba på och döda skiten direkt än att mesa sig och det kanske vidareutvecklas??
__________________
Senast redigerad av qirtero 2018-01-18 kl. 15:10.
Citera
2018-01-18, 15:17
  #900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men LUGN haha skojar du eller? "Släng i dig 2,5mg letro ed"? Killen snackade om att han fått en reaktion i bröstvårtan pga något förhöjda östradiol-värden som följd av hCG-injektionerna å du tycker på fullaste allvar att ett schysst tips är att bomba letro som att man står på gramvis med prepp i veckan? Bra tips kompis, verkligen. Testa det själv nån gång å se om du tycker det var ett bra tips.

Till dig med gynokänning; fortsätt med en SERM för att blockera vidareutveckling och reglera istället ditt östradiol med anastrozolen som man ska. Tänk på att både östradiol och hCG dör ut av sig själv så egentligen kan det räcka med att behålla anastrozole-doseringen där den är och istället bara sätta in en SERM för att ducka östradiol-toppen som håller i sig någon vecka som mest skulle jag tippa.

Mvh,

-Alfred
Tack Alfred för råd och svar!

Kommer köra 0,5 Adex och fortsätta några dagar till med nolva och fortsätta ligga på 250mg Testo ew.
Finns det något som kan försöka ta bort den gynna jag fått? Större chans att den försvinner om jag går av helt? Några skriver letro en vecka?


Konstigt att jag är känslig med hcg när jag legat på Testo e 500mg e5ď med npp och deca utan känningar. Då också legat på 0,5 Adex.
__________________
Senast redigerad av Aleper 2018-01-18 kl. 15:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback