Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-01, 22:23
  #193
Avstängd
Slackoffs avatar
Är hon scientolog?
Citera
2016-05-06, 15:12
  #194
Medlem
systemkollapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna Lundell
Ni som inte gillar att man separerar kvinnor o män: ta en titt på vårt Sverige. Ta en titt på tex HM's barnavdelning: flick versus pojk. Ta en titt på våra skilda omklädningsrum på kommunala badhus. Ta en titt på SD och KD och deras syn på kvinnor versus män. Ta en titt på barnfotboll och barngymnastik: flick versus pojk. Ta en titt på nunnor versus munkar. Osv osv osv. Varför BARA och ALLTID attackera islam o muslimer? Det är det som gör den här typen av debatter så jävla äckliga.

Fru Lundell anser alltså att exempelvis HM uppdelning av flick och pojk, män och kvinnors avdelningar är jämförbart med islams syn på kvinnor, svensk etik är jämförbart. Du vita kvinna Vita kvinnor som Sanna Lundell blir Sveriges fall. Antar att Sanna inte blir granne med ett boende för ensamkommande nu när hon och Persbrandt köpt boende för 14 miljoner.

Är Lundell efterbliven?
Citera
2016-08-16, 10:30
  #195
Medlem
http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/sanna-lundell-om-br%C3%A5ken-med-persbrandt-ett-riktigt-j%C3%A4vla-as/ar-BBvFX9E?li=AAb2bl2&ocid=spartanntp#image=BBvFKiY|3
Citera
2016-08-16, 11:38
  #196
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/sanna-lundell-om-br%C3%A5ken-med-persbrandt-ett-riktigt-j%C3%A4vla-as/ar-BBvFX9E?li=AAb2bl2&ocid=spartanntp#image=BBvFKiY|3
Sanna Lundells förhållande med Mikael Persbrandt verkar inte vara helt harmoniskt.
Citat:
– Han får panik när jag har en annan politisk åsikt. Han ville göra slut med mig för att jag sa att staten var min vän, berättar Sanna.

Sanna tillägger dock att hon själv inte är någon direkt sommardag när det kommer till argumentationer.

– Jag kan vara ett riktigt jävla as när jag bråkar, riktigt jävla dum i huvudet alltså, säger hon.
Det låter som att dom förtjänar varandra.

http://nyheter24.se/noje/857610-sann...ktigt-javla-as
Citera
2016-08-16, 15:46
  #197
Medlem
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Sanna Lundells förhållande med Mikael Persbrandt verkar inte vara helt harmoniskt.

Det låter som att dom förtjänar varandra.

http://nyheter24.se/noje/857610-sann...ktigt-javla-as

Klart de förtjänar varandra, de "enablar" och lirar på höga hästar.
Men hur är det med lille Mickes karriär, är inte den på sparlåga?
Tror inte Sanna stannar om hon inte har någon sugardaddy. Hon bytte ju ut sin förra när hans karriär dalade.

Det är bra att hon kämpar mot patriarkatet och ser om sitt hus, har hon blitt gravid än så att hon får sin mille?
Citera
2016-08-24, 02:22
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Klart de förtjänar varandra, de "enablar" och lirar på höga hästar.
Men hur är det med lille Mickes karriär, är inte den på sparlåga?
Tror inte Sanna stannar om hon inte har någon sugardaddy. Hon bytte ju ut sin förra när hans karriär dalade.

Det är bra att hon kämpar mot patriarkatet och ser om sitt hus, har hon blitt gravid än så att hon får sin mille?
Nu har hon ju fått ett hus för dryga 14 miljoner och en massa hästar så det står nog inte på dörren hon står där på stallbacken med ridstövlar, piska och kulan i vädret...
Citera
2016-08-24, 08:41
  #199
Medlem
Mosbulles avatar
Hon verkar vara en riktig svenne bitch
kass människa
Citera
2016-08-27, 16:17
  #200
Medlem
Continental Ops avatar
Efter värvet-avsnittet blev jag oerhört nyfiken på henne, visste absolut ingenting om henne innan mer än de här mystiska omständigheterna kring henne med särbo och att hon anser sig ha rätt till betalt för barn etc.

Jag försöker ha så lite förutfattade meningar när jag lyssnar på värvet och hon ger ett hyfsat vettigt intryck när det gällde allmänna frågor (mycket kan iofs vara rena påhitt och många kändisar är bra på att framställa sig själva som oerhört hårt arbetande) men det var en del som stack ut väldigt mkt, hennes uttalanden om Islam som den mest jämställda och fredliga religionen och att buddhismen skulle vara mer terrorbenägen etc. De flesta av hennes uttalanden om islam var helt kategoriska och utan hänvisningar till några konkreta siffror (Kristoffer Triumf ställde inga kritiska frågor )

Alltså mina instinkter säger mig att jag ska lyssna mer på Ayan Hirsi Ali eller Sam Harris än på en priviligerad person på södermalm som snärjt två rika män och manövrerat sig till titeln "journalist" på aftonbladet men hon ska tydligen ha läst religionsprogram på UU.

Hur står det till med hennes kunskaper om islam, har hon läst 180p teologiprogrammet på UU som prästerna läser? har hon fått nåt erkännande eller kritiserats i detta ämne tidigare? Jag hittar inte så mkt förutom nån snubbe som hävdar att djävulsdansen är ett plagiat och att hon är en fara för allmänheten.

Om det är så som jag börjar befara kan Sanna Lundell vara en riktigt ondskefull egocentrisk irrationell kvinna av värsta sorten, sådär riktigt fascinerande ond att man bara vill ha lite mer hela tiden.
Citera
2016-09-09, 21:18
  #201
Medlem
submariners avatar
Hej.

Sanna drar igång säsong två av Djävulsdansen i SVT - denna gång med fokus på psykisk ohälsa - samtidigt som Persbrandt & Co. talar ut om sin bipolära diagnos i Skavlan... Medberoende av media kanske är rätt diagnos?
Citera
2017-03-12, 16:17
  #202
Medlem
LUNDBY 1:112
Kommun: Nynäshamn
Beräknad area: 382 412 m2

https://www.hitta.se/kartan?s=a656d72e
Citera
2017-04-19, 02:38
  #203
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Nu har hon ju fått ett hus för dryga 14 miljoner och en massa hästar så det står nog inte på dörren hon står där på stallbacken med ridstövlar, piska och kulan i vädret...

Hade jag varit dotter till en sådan snuskhummer som Ulf Lundell så hade jag skämts över att finnas till. Vet hon inte vilken sliskig kvinnosyn hennes kändispappa har ? Han ser ju kvinnor som madrasser med hål i, och som kvinna blir jag tvärförbannad - På att Sanna inte skäms.
Citera
2017-04-19, 22:46
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Hade jag varit dotter till en sådan snuskhummer som Ulf Lundell så hade jag skämts över att finnas till. Vet hon inte vilken sliskig kvinnosyn hennes kändispappa har ? Han ser ju kvinnor som madrasser med hål i, och som kvinna blir jag tvärförbannad - På att Sanna inte skäms.
Fast pappa är ju rik, inte kan man göra sig osams med honom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback