Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-21, 17:45
  #1
Medlem
hej är på väg att öppna 2 hemsidor med div produkter där jag vill koppla min kortväxel till ett utlands bankkonto för att betala minmum skatt ..

fråga 1 vilket land i europa är det minst skatt i samt lättast att öppna bolag i.

fråga 2 vem ska jag vända mig till i form av registrering av bolaget i detta land typ konsult eller advokat som skulle kunna fylla i det adminstrativa till mig..
Citera
2013-09-21, 17:58
  #2
Medlem
Antabus12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
hej är på väg att öppna 2 hemsidor med div produkter där jag vill koppla min kortväxel till ett utlands bankkonto för att betala minmum skatt ..

fråga 1 vilket land i europa är det minst skatt i samt lättast att öppna bolag i.

fråga 2 vem ska jag vända mig till i form av registrering av bolaget i detta land typ konsult eller advokat som skulle kunna fylla i det adminstrativa till mig..


Hej. Det funkar inte så!


Läs en kurs i företagsekonomi eller så läs klart gymnasiet Då förstår du varför!
Citera
2013-09-21, 18:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antabus12
Hej. Det funkar inte så!


Läs en kurs i företagsekonomi eller så läs klart gymnasiet Då förstår du varför!
tack för tipset. det ska jag göra .ta en kurs i företags ekonomi. ..men på andra sidan varför ska jag lita på dig att detta inte skulle fungera.
så vitt jag vet så kan du vara en bitter gammal man som sitter och runkar på pojkrummet hemma hos mamma då vuxenvärlden blev för mkt för dig..du kanske har gått in i vägen när du har försökt slå dig fram i företagsdjungeln med målet att bli Sveriges största kondomåtervinnare men allt du fick var innehållet i ansiktet och ingen ville betala dig..
Citera
2013-09-21, 18:39
  #4
Medlem
bentebent22s avatar
Du måste flytta till det landet som du ska driva bolaget i. Malta är ett bra tips.
Citera
2013-09-21, 19:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bentebent22
Du måste flytta till det landet som du ska driva bolaget i. Malta är ett bra tips.
TACKARhittade denna sida ska se om dom kan hjälpa mig.. http://de.drwerner.com.mt/malta-comp...ion/index.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback