Vinnaren i pepparkakshustävlingen!

Digitalboxen.com hackade - kundernas lösenord sprids på nätet

flashback.se

Digitalboxen.com har blivit hackade, och 25 000 svenskars inloggningsuppgifter sprids nu på nätet. De som haft med webbshoppen att göra uppmanas att se över sina lösenord.

Läs hela artikeln
2013-09-25, 22:28
  #121
Medlem
Bennybandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenPringles3
Vilken jäkla hacker du är!!! Gått utbildning för att bli så bra?


Yes. Självaste FBI lärde mig att knulla din morsa bakifrån med hennes sladdriga slöstrutar snurrandes i takt med den usla discomusik du komponerat fram i fruityloops under dina ensamna lördagskvällar...

Anledningen till att jag skriver hacker är för att folk som inte är så överdriver intelligenta som du uppenbarligen är, ska ha en förståelse över vad som hänt och inse att något är fel. Hacker=bad thing, tycker svensson..
Skriver man; "Tja jag loggade in på din hotmail, byt lösenord" så kanske inte folk förstår allvaret i att deras privatliv hängs ut på nätet, men om man använder sig utav ordet hacker så anser jag att folk uppfattar det som mer allvarligt och det skapar ett kraftigt hum om att något inte står rätt till.

Bra kommenterat förresten, nödvändigt utav dig, du utvecklar tråden; KaptenPringles3...
Gör ungen till admin för tusan, här har vi något att hänga i julgranen...

Citera
2013-09-26, 00:58
  #122
Avstängd
wiz.khafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe-Kantarell
Prövade med ca 15 olika slumpade inloggningar till hotmail men ingen fungerade. Antagligen har jag bara otur eller så var detta en "dålig" dump där alla är säkerhetsmedvetna och har olika lösenord för olika sidor. Bästa dumpen so-far är utan tvekan bodycontacts. Nästan alla var samma till sidan som till hotmail samt otroligt mycket naket!
Någon som hittat något naket här så kan ni PM:a mig
Vado bodycontact dump?? Berätta mer!!!


Har för skojs skull suttit och mata in kanske 10 mailadresser i hotmail för hand men det gick inget bra.
Lyckades "komma in" på ett facebook konto, någon kärring vid namn Margot som säkert inte varit inne på flera år. Var tvungen att verifiera födelsedatum och skit orkade inte med det så struntade i det helt
Citera
2013-11-01, 22:17
  #123
Medlem
Traxxors avatar
Någon intressant sida man borde testa dessa uppgifter mot ?

PayPal är bara helt onödigt att ens försöka då de bara låser konton om man inte använder säkra bra svenska prxs..

Känns som att de flesta har varit lata och använt uppgifterna överallt
Citera
2013-11-03, 18:54
  #124
Medlem
Joppe-Kantarells avatar
Hotmail, gmail, spray..? Dock var de flesta fula WT där de få lättklädda bilder som fanns skulle nog aldrig sett dagens ljus.
Citera
2013-11-03, 19:44
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe-Kantarell
Hotmail, gmail, spray..? Dock var de flesta fula WT där de få lättklädda bilder som fanns skulle nog aldrig sett dagens ljus.

WT?
Citera
2013-11-03, 19:57
  #126
Medlem
Joppe-Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolgrrrrrl90
WT?
White Trash
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback