Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-12-12, 21:00
  #25
Medlem
När ska man köpa biljett då? Alltså hur snabbt går dem åt? 3-dagars då så att säga.

Festivalbussen i all ära men flyg är lite slappare och tar max 5 timmar för mig från sverige, så det blir flyg.

Någon som har varit där förut, vilken flygplats ska man till och hur bokar man tåg därifrån till Clisson?
Citera
2013-12-17, 23:39
  #26
Medlem
Det luktar swe-camp på hellfest!
Bokar dirr när lönen kommer. Går det bara att boka via hemsidan eller? Första delen av infon går att få på eng men resten är på franska, litar inte på fullt ut google translate.

Vem köper flagga? http://www.nationalflagg.se/flaggpro...enska-flaggor/
jag lägger pengar, inte dyrt ca 300:-

Taggad!
Citera
2013-12-18, 16:45
  #27
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dropitbitch
När ska man köpa biljett då? Alltså hur snabbt går dem åt? 3-dagars då så att säga.

Festivalbussen i all ära men flyg är lite slappare och tar max 5 timmar för mig från sverige, så det blir flyg.

Någon som har varit där förut, vilken flygplats ska man till och hur bokar man tåg därifrån till Clisson?

Har varit där, flög till paris, tog tåg till Nantes, därifrån pendeln till Clisson, sen taxi eller gå till festivalen. Inte meckigt, Paris - Nantes tar ungefär 2 timmar, Nantes - Clisson 20min typ om jag inte missminner mig. Och tåget var gratis under hellfest, mellan Nantes och Clisson sist jag var där iaf.

Det alternativet är sjukt mycket skönare än buss. Köp biljett nu, dom brukar ta slut
Citera
2014-03-01, 20:27
  #28
Medlem
Funderar skarpt på att dra ner, har varit där tidigare. Biljett får jag fixa på något vänster. Problemet är att det är för många bra band så man blir helt jävla mätt. Det roliga är att de stora "headlinersarna" brukar vara de sämsta banden. I år har de dock prickat mitt i prick med Sabbath, maiden, emperor etc. Avenged Sevenfold kan dock suga.
Citera
2014-04-17, 04:33
  #29
Medlem
Hej gott folk! Jag är ute efter att köpa 3-dagars biljett(er) till Hellfest. Säljer ni eller någon ni känner så hör gärna av er! Tack på förhand
Citera
2014-06-05, 12:15
  #30
Medlem
marcusgends avatar
Hellfest har ju den solklart bästa lineupen av alla festivaler !
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback