Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-19, 14:38
  #1
Medlem
Shue köpte 30g tobaks spice i helgen och rökte det tillsammans med några polare torska och pissade sedan på tisdagen och det syntest inte på spice stick. Rökte på söndagen drack fyra liter vatten på måndagenoch det syndest inte på tisdagen. tror ni att det syns överhuvud taget på spice stick om det gick ur kroppen så fort? Tror ni jag kan röka idag och det inte kommer synas på mitt pusse imorron ? Vet tyvärr inte vad det är för cannabinoider
__________________
Senast redigerad av Anonym44 2013-09-19 kl. 14:42.
Citera
2013-09-19, 14:40
  #2
Medlem
Jupp, kommer att synas.
Citera
2013-09-19, 14:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jwpk.rothschild
Jupp, kommer att synas.
Men går det över så snabbt en dag med lite vatten bara ?
Citera
2013-09-19, 14:47
  #4
Medlem
browcodes avatar
Kommer att synas. Frågan du vill ställa dig är vem är det som har begärt pissprovet? Jobb/polis/skola/socialen?

Sedan kan det vara bra att veta vad man stoppar i sig så man kan kolla upp om det är narkotikaklassat eller inte.
Citera
2013-09-19, 14:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browcode
Kommer att synas. Frågan du vill ställa dig är vem är det som har begärt pissprovet? Jobb/polis/skola/socialen?

Sedan kan det vara bra att veta vad man stoppar i sig så man kan kolla upp om det är narkotikaklassat eller inte.
Han som säljer det säger att det inte syns och när jag rökte i söndags och pissa i tisdags så syntest det ju inte då borde det väl inte synas alls ?
Citera
2013-09-19, 14:58
  #6
Medlem
datzs avatar
aldrig visat på mina testar . även inte då polisen tog blodprov så visade det inte , men dom tog min femma akb iaf och förstörde den , slapp böter
Citera
2013-09-19, 15:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datz
aldrig visat på mina testar . även inte då polisen tog blodprov så visade det inte , men dom tog min femma akb iaf och förstörde den , slapp böter
Men kolla här om jag rökte isndags pissa på tisdagen då kan jag la röka idag även fast jag pissar imorron ? Absad men orolig observera att jag drack 4 litter vatten i måndags om det kanske gjorde så det inte syntest men vad tror du ?
Citera
2013-09-19, 15:20
  #8
Medlem
datzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Men kolla här om jag rökte isndags pissa på tisdagen då kan jag la röka idag även fast jag pissar imorron ? Absad men orolig observera att jag drack 4 litter vatten i måndags om det kanske gjorde så det inte syntest men vad tror du ?


det borde gå utmärkt, gör såhär , samma dag som du ska pissa så rök inte , gå upp lite tidigt och pissa och drick vatten och pissa drick vatten gör så 3-4 gånger sen bara lämna UP, dom spice stickorna som ofta "finns och används" kan bara hitta dom gammla JWH sorterna akb osv dom syns inte ens på dialys och då har jag stor erfarenhet av detta,

men kan ju bara tala för mig själv.

brukar röka samma morgon som jag lämnar UP och aldrig visat för mig , använder då spice stickor och skickas på dialys visa gånger .
Citera
2013-09-19, 15:51
  #9
Medlem
Viktigt att veta att de kommer nya spicesorter varje dag och polisen vet inte vad dem ska kolla efter när dem tar pissprov. Så om de är något relativt nytt spice så kommer de inte synas. Din kran brukar kunna svara på de här om han nu inte vill ljuga med flit för att få dig köpa mer
Citera
2013-09-19, 16:09
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44
Han som säljer det säger att det inte syns och när jag rökte i söndags och pissa i tisdags så syntest det ju inte då borde det väl inte synas alls ?


Men det är ju en viss skillnad på stickor och de renodlade analyser som görs av t ex rättsvårdande myndigheter.

I korthet: Är det olagligt och myndigheterna känner till det så kommer de hitta det. Är det olagligt men nytt så att myndigheterna INTE vet vad de skall leta efter, så kommer det inte synas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback