Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 20:27
  #97
Moderator
Morfar-52s avatar
Inlägg från tråden "Vad vet ni om 14-Methoxymetopon?? Här samlar vi info om denna." infogade./mod
Citera
2017-04-28, 20:18
  #98
Avstängd
DisSids avatar
U-48800
http://www.bluelight.org/vb/threads/...opioid-U-48800
Citera
2017-04-28, 20:22
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
U-48800
http://www.bluelight.org/vb/threads/...opioid-U-48800


Gift
Citera
2017-04-28, 20:56
  #100
Avstängd
Illuminati13s avatar
Släpper dom det så köp inte då är dom desperata och det är skit.
Citera
2017-04-28, 21:00
  #101
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Inlägg från tråden "Vad vet ni om 14-Methoxymetopon?? Här samlar vi info om denna." infogade./mod

Har kollat upp denna och skrivit om den här på FB för 6-8mån sedan. Tror den ej kommer komma. Tyvärr. Eller tyvärr. Den är nog jävligt stark och kommer ta de som inte är försiktiga.
Citera
2017-04-28, 21:04
  #102
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Har kollat upp denna och skrivit om den här på FB för 6-8mån sedan. Tror den ej kommer komma. Tyvärr. Eller tyvärr. Den är nog jävligt stark och kommer ta de som inte är försiktiga.

Har för mig om du tar typ 1mg för mycket så kan man inte häva överdoser hur mycket man än pumpar i med antimedel. Så stark e den. Om jag inte minns fel.
Citera
2017-06-28, 00:41
  #103
Avstängd
DisSids avatar
Benzoylfentanyl påträffade på Arlanda och analyserad av NFC. Paketet kom från Hong Kong och var adresserat till Malmö.
Citat:
N-phenyl-N-[1-(2-phenylethyl)piperidin-4-yl]benzamide): The substance is a synthetic opioid analgesic of the phenylpiperidine chemical class and derivative of fentanyl. It differs from fentanyl due to the presence of a benzene ring in place of the methyl linked to the carboxamide group. Similarly to other fentanils (such as furanylfentanyl) Benzoylfentanyl has an aromatic ring linked to the carboxamide group.

The substance was identified in 2 grams of white powder, seized by Swedish Customs at Stockholm on 16 March 2017. The seizure, made at Postnord, Arlanda, originated in Hong Kong and was destined to Malmö. Benzoylfentanyl was analytically confirmed by GC-MSD, LC-HRMS and NMR by the Swedish National Forensic Centre (NFC). There is no published information available on the pharmacology and toxicology of benzoylfentanyl.

Även 3-fenylpropanoylfentanyl verkar någon malmöbo ha försökt få in:
Citat:
(N-phenyl-N-[1-(2-phenylethyl)piperidin-4-yl]-3-phenylpropanamide):
The substance is a synthetic opioid analgesic of the phenylpiperidine chemical class and derivative of fentanyl. It differs from fentanyl due to the presence of a phenylethyl moiety in place of the methyl linked to the carboxamide group.

3-Phenylpropanoylfentanyl was identified in 2 grams of white powder, seized by Swedish Customs at Stockholm on 16 March 2017. The seizure, made at Postnord, Arlanda, originated in Hong Kong and was destined to Malmö.

The substance was analytically confirmed by GC-MSD, LC-HRMS and NMR by the Swedish National Forensic Centre (NFC). 3-3Phenylpropanoylfentanyl is included in a study by Zhu et al. which measures the analgesic activity of derivatives of fentanyl (mouse, intravenous, hot plate test) [Zhu Y-Q et al. 1. Studies on potent analgesics. I. Synthesis and analgesic activity of fentanyl derivatives. Yao Xue Xue Bao. 1981;16(3):199-210.].
Citera
2017-06-30, 12:03
  #104
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Släpper dom det så köp inte då är dom desperata och det är skit.

Alltså man ska nog inte räkna ut att U-48800 inte kommer nu efter U-49900 blir klassad. Har TS sålt 3,4-Metylendioxi-U-47700?
Citera
2017-07-03, 12:31
  #105
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DisSid
Alltså man ska nog inte räkna ut att U-48800 inte kommer nu efter U-49900 blir klassad. Har TS sålt 3,4-Metylendioxi-U-47700?

Den kommer säker komma men då hade jag satsat på 3,4-Metylendioxi-U-47700.

Sen nu när man vet 4-me-MAF funkar så varför inte 4-me-Acetyl-F, 4-me-Acryl-F, 4-me-FU-F.
Fast de kommer bli starka.
Citera
2017-08-18, 16:29
  #106
Avstängd
DisSids avatar
Någon som läst rapporter på Tetrametylcyklopropanfentanyl?
Citera
2017-08-18, 17:20
  #107
Medlem
Opiater är inte riktigt min cup of tee men varför är alla RC opiater så dåliga? Rc benso är ofta bättre än de vanliga och den bästa centralstimulerande (Methylone) är en RC. Fentanylanaloger intresserar mig inte för 5öre och kommer aldrig prova det!! Men en RC liknande tramadol eller annan lättare opiat med lång halveringstid skulle vara trevligt.
Jag kan ingenting om kemi men kan man inte bara binda methyl till substansen som tex MDMA som då blir Metylone.
Tror ni det kan komma något liknande Desmetyltramadol? Eller är det bara värdelösa fentanylanaloger som är på tapeten?
Citera
2017-09-29, 00:56
  #108
Medlem
TomiXIIs avatar
Finns många farliga på G, hoppas säljare tar lite vett till sin business o säljer med antidot i kit, till högre pris om så krävs. Så slipper vi säkert 100 dödsfall Pet år.

Har provat två kandidater. Och de är farligt potenta i pulverform. Enda värre var w18. Dock inte u opioid potens utan muskelparalyserande effekten. Hoppas ingen tar in dr jag provade, obs säljer ej gör ej reklam och har ej gjort. Research bara pga gammalt intresse. Så farligt att det slängdes. Påpekar bara att Stor chans att nästa fent analog är minst 1000x potent samt lång verkan, första fentanylen där avisen varade en vecka, skojar ej. Alla andra så blev man sjuk max 2dag sen fungerade normala medicin doserna.

Hoppas fent analoger slutar säljas öppet pga det lidande det orsakar. Iaf tills naloxon delas ut till de som vill ha. My two cents, och dessa analogerna har förstört mitt liv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback