Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-29, 09:49
  #109
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Hoppas fent analoger slutar säljas öppet pga det lidande det orsakar. Iaf tills naloxon delas ut till de som vill ha..

Word på den, farliga grejer. I många andra länder såsom Kanada och USA, delar dom friskt ut naloxon så att folk kan ge varandra vid en eventuell överdos. Riktigt bra approach på problemet då folk kommer använda droger hurfan man än gör ;p
Citera
2017-09-30, 14:16
  #110
Medlem
Sturm18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Finns många farliga på G, hoppas säljare tar lite vett till sin business o säljer med antidot i kit, till högre pris om så krävs. Så slipper vi säkert 100 dödsfall Pet år.

Har provat två kandidater. Och de är farligt potenta i pulverform. Enda värre var w18. Dock inte u opioid potens utan muskelparalyserande effekten. Hoppas ingen tar in dr jag provade, obs säljer ej gör ej reklam och har ej gjort. Research bara pga gammalt intresse. Så farligt att det slängdes. Påpekar bara att Stor chans att nästa fent analog är minst 1000x potent samt lång verkan, första fentanylen där avisen varade en vecka, skojar ej. Alla andra så blev man sjuk max 2dag sen fungerade normala medicin doserna.

Hoppas fent analoger slutar säljas öppet pga det lidande det orsakar. Iaf tills naloxon delas ut till de som vill ha. My two cents, och dessa analogerna har förstört mitt liv.

Inte testat så många RC-opioider förutom en hög olika fentanyler, och även om det så klart kommer dyka upp nya med bra effekt så tycker åtminstone jag att biverkningarna bara blir värre och värre i relation till rusen. Inte så underligt kanske, då Fentanyl självt känns smutsigt redan innan det är ändrat på haha.

Kör iofs på Acetylfentanyl (INTE akryl dvs, usch) just nu, tycker den är bättre än den äkta varan faktiskt och bra mycket lättare att dosera även om det är väldigt potent..

Hade vart nice om det kom nåt som inte var en fentanyl med lång halveringstid - nån metadonanalog typ..
Citera
2017-09-30, 16:21
  #111
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Åh vad jag hoppas att det kommer någon opioid i klass med U-47700! Den var ju helt fantastisk när man injicerade, minst sagt. Och inte lika jävla svårdoserad IV som fentanylanalogerna har varit på slutet.. Åh, kicken när man sköt U-47700; tegelstenar på axlarna, total eufori och värme som sköljde över en, mums!
Citera
2017-10-03, 01:03
  #112
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Åh vad jag hoppas att det kommer någon opioid i klass med U-47700! Den var ju helt fantastisk när man injicerade, minst sagt. Och inte lika jävla svårdoserad IV som fentanylanalogerna har varit på slutet.. Åh, kicken när man sköt U-47700; tegelstenar på axlarna, total eufori och värme som sköljde över en, mums!

Den var riktigt fint. Och det var perfekt att ta några piller när man hade baksmälla och mådde skit. Men bäst hade det varit om en liknade O-desmetyltramadol skulle dyka upp. Fan vad jag älskade krypton när det fanns.
Citera
2018-02-10, 21:02
  #113
Avstängd
nils.flygels avatar
Acetylbensylfentanyl eller bensoyloylbensylfentanyl? De verkar vara de senaste som Folkhälsomyndigheten fattat tycke för.
Citera
2018-02-12, 09:57
  #114
Medlem
Hörde från en polare att alla RC fentanyler blev klassade i samma veva, detta stämmer alltså då?
Citera
2018-02-12, 18:23
  #115
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Hörde från en polare att alla RC fentanyler blev klassade i samma veva, detta stämmer alltså då?

Alla som funnits ute på senaste eller alla fentanyler som kommer också?

Kanske därför det inte är några shoppar jag kan hitta som säljer fentanyl. Bara RC benzo överallt.
Citera
2018-02-13, 13:54
  #116
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Alla som funnits ute på senaste eller alla fentanyler som kommer också?

Kanske därför det inte är några shoppar jag kan hitta som säljer fentanyl. Bara RC benzo överallt.


Tror jag inte. En shop har påväg in vet jag så tror inte det kommit en analoglag.
Citera
2018-02-13, 22:39
  #117
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tror jag inte. En shop har påväg in vet jag så tror inte det kommit en analoglag.

Nej, det blev ingen analoglag.
Citat:
Generisk klassificering
Utredningen bedömer att regleringen av narkotika och hälsofarliga varor inte bör ske genom generiska definitioner i den betydelsen att substanserna klassificeras utifrån deras kemiska grundstruktur.
Utredningen konstaterar att det i dag inte är möjligt att konstruera kemiska grundstrukturer som, oavsett den kemiska sammansättningen i övrigt, med säkerhet uppfyller dagens kriterier för klassificering som narkotika eller hälsofarliga varor (t.ex. att de har euforiserande effekter).
http://www.regeringen.se/4b02e7/cont...ou-2016_93.pdf
Citera
2018-02-14, 00:26
  #118
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
Nej, det blev ingen analoglag.

http://www.regeringen.se/4b02e7/cont...ou-2016_93.pdf

Tänkte väl det.

Fortsätter väl vänta på att shoppen får in... Börjar bli segt att vänta.
Citera
2018-02-14, 19:04
  #119
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tänkte väl det.

Fortsätter väl vänta på att shoppen får in... Börjar bli segt att vänta.

Nya ND ska ju få in, men när vet de inte. Segt är det, minst sagt...
Citera
2018-02-14, 20:17
  #120
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Nya ND ska ju få in, men när vet de inte. Segt är det, minst sagt...

Dem jag tänker på ja.

Hoppas det blir snart!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback