Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-18, 21:26
  #1
Medlem
depardiuxs avatar
vad kommer Akb48 kosta på svarta marknaden när det blir klassat?
Folk säger att det kommer försvinna om en månad typ.
frågan är ju för oss som kanske vill ha det igen, hur mycket
kommer det ligga på då tro??
Citera
2013-09-18, 22:04
  #2
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av depardiux
vad kommer Akb48 kosta på svarta marknaden när det blir klassat?
Folk säger att det kommer försvinna om en månad typ.
frågan är ju för oss som kanske vill ha det igen, hur mycket
kommer det ligga på då tro??
lär blir billigare tror jag med tanke på att folk kan ha lager osv. annars får du väl köpa från utlandet och då vet jag inte. (detta är spekulationer)
Citera
2013-09-18, 22:12
  #3
Medlem
BattleSmurfs avatar
Beror nog mycket på efterfrågan skulle jag tro. Går säkert att köpa billigt i bulkmängder från utlandet efter klassning. 25i-NBOMe t.ex. är ju klassat men fortfarande snorbilligt på svarta marknaden (senast jag kollade iaf).

Ett hett tips är ju att passa på och köpa på dig precis innan de klassas då lagliga rc-shoppar förmodligen rear ut det ifall de fortfarande har kvar det på lagret.
Citera
2013-09-18, 22:50
  #4
Moderator
kvm3s avatar
Antagligen lär det inte vara särskilt stort bland inrikesshopparna efter att klassningen går igenom. Många syntetiska cannabinoider har gått samma öde till mötes - ett bra exempel är JWH-018 från vad som brukar kallas första generationens rökmixar. För varje klassningsvåg som går igenom blandas sämre, mer kortvariga och/eller skevare ämnen ner i rökmixarna - såväl säljare som brukare av syntetiska cannabinoider brukar i allmänhet ha anledning att vilja hålla sig undan från klassade substanser.

Själv röker jag för övrigt enbart cannabis nuförtiden, men jag minns JWH-018, JWH-081 och diverse CP 47,497-homologer med nostalgi och glädje.
Citera
2013-09-18, 23:37
  #5
Medlem
depardiuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av depardiux
vad kommer Akb48 kosta på svarta marknaden när det blir klassat?
Folk säger att det kommer försvinna om en månad typ.
frågan är ju för oss som kanske vill ha det igen, hur mycket
kommer det ligga på då tro??


man tycker ju det borfe bli dyrare när det är okagligt. vet ju inte så mkt om spice-sorterna.
men jag minns mephedrone, det blev tvär-dyrt efter klassning. vet folk som krängde i gbg,
Dom tog fan över 1000/g. fast den överträffade ju horset för vissa.
Citera
2013-09-18, 23:47
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av depardiux
man tycker ju det borfe bli dyrare när det är okagligt. vet ju inte så mkt om spice-sorterna.
men jag minns mephedrone, det blev tvär-dyrt efter klassning. vet folk som krängde i gbg,
Dom tog fan över 1000/g. fast den överträffade ju horset för vissa.

Sen är det extrem skillnad i både potens och ja allt, mellan mephedrone och olika noider. Priset kommer inte gå upp nämnvärt, och efterfrån kommer knappast finnas. Varför vill man åt en olaglig AKB (som förövrigt är rävgift), när du kan få tag på så många andra mycket bättre noider billigare dessutom.

Men kör hårt på din AKB
Citera
2013-09-19, 01:58
  #7
Medlem
DirtyNorths avatar
Om någon vill köpa 5f-akb billigt innan det klassas tycker jag ska kolla in Rc***, har riktigt billigt
Citera
2013-09-19, 02:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Om någon vill köpa 5f-akb billigt innan det klassas tycker jag ska kolla in Rc***, har riktigt billigt

Det kommer antagligen inte klassas fören årsskiftet. Samt att det finns en shop som matchar deras priser, även nu när dom har rea! Iaf 25g mängd och över.
Citera
2013-09-19, 03:11
  #9
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Det kommer antagligen inte klassas fören årsskiftet. Samt att det finns en shop som matchar deras priser, även nu när dom har rea! Iaf 25g mängd och över.
Okej då vet jag!
Gav tips till andra!
Citera
2013-09-19, 03:29
  #10
Medlem
datzs avatar
nytt på hemulen nån som kan säga mer ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback