Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-09-18, 21:00
  #1
Medlem
God kväll!

Då det kommit upp mycket om familjen khodr på sistone, så tycker jag de förtjänar en egen tråd.
Mycket sjuka grejer som kommer upp när man söker om dem på internet.

Då de är släkt med de galnaste, "Zein familjen", http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Zein_Clan
fattar man att något är fel.

Tråden om deras släkt står det mycket i men inget om dem.

https://www.flashback.org/t1453236

Tänkte om vi kan rikta in oss på dem. Vad vet ni? Hur många är de egentligen??
Hur kan de vara så många och finnas exakt överallt?? Alltså de finns i massvis av länder och maffia.
Citera
2013-09-18, 21:18
  #2
Medlem
DieqoBACKs avatar
Min tjej är från familjen zein, för att vara ärlig så skrämmer dem mig en bit..



Vad jag vet är att de är släkt så här.


Khodr, fakhro, zein & abdo

De är massa Libaneser, och i vissa fall även Palestiner och Turker.


Dem finns i massvis av länder men framför allt Sverige och Tyskland. I Sverige så är det Malmö.
Citera
2013-09-18, 21:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieqoBACK
Min tjej är från familjen zein, för att vara ärlig så skrämmer dem mig en bit..



Vad jag vet är att de är släkt så här.


Khodr, fakhro, zein & abdo

De är massa Libaneser, och i vissa fall även Palestiner och Turker.


Dem finns i massvis av länder men framför allt Sverige och Tyskland. I Sverige så är det Malmö.

Haha din tjej..
Vet du hur många de är i Malmö?
__________________
Senast redigerad av Emil.U 2013-09-18 kl. 21:31.
Citera
2013-09-18, 21:48
  #4
Medlem
Att ni ens orkar boosta zein igen, inavel ja, kriminellt världsherrevälde nej.. Tröttsamt att se internetboostingen för miljonte ggn.
Citera
2013-09-18, 22:31
  #5
Medlem
Har det verkligen kommit upp mycket om en familj som heter Khodr? Jag läser en hel del trådar i OB och det är första gången jag ser namnet.
Citera
2013-09-18, 22:46
  #6
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Har det verkligen kommit upp mycket om en familj som heter Khodr? Jag läser en hel del trådar i OB och det är första gången jag ser namnet.


Var väl det namnet som figurerade med Bro negern och kärringen som flög ur en balkong? Aldrig hört talas om dessa heller, så undrar också vad som gör att förtjänar en tråd...Organiserade kast med kärring eller neger?
Citera
2013-09-19, 10:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Var väl det namnet som figurerade med Bro negern och kärringen som flög ur en balkong? Aldrig hört talas om dessa heller, så undrar också vad som gör att förtjänar en tråd...Organiserade kast med kärring eller neger?
Menar du tråden i aktuella brott och kriminalfall där en neger blev utsatt för något hatbrott och nedkastad för en bro? Inte läst den tråden och är inte direkt inne på att läsa om balkongkast heller men skulle varenda familj som omtalas på forumet få en egen tråd så hade det blivit otroligt mycket. Vore grymt om Emil kunde länka lite artiklar om dessa Khodr. Hittade någon musiker på wikipedia och så men inte mycket mer, haha.
Citera
2013-09-19, 12:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Menar du tråden i aktuella brott och kriminalfall där en neger blev utsatt för något hatbrott och nedkastad för en bro? Inte läst den tråden och är inte direkt inne på att läsa om balkongkast heller men skulle varenda familj som omtalas på forumet få en egen tråd så hade det blivit otroligt mycket. Vore grymt om Emil kunde länka lite artiklar om dessa Khodr. Hittade någon musiker på wikipedia och så men inte mycket mer, haha.

Japp det var den tråden jag fick kännedom om dem. Det står rätt mycket om dem på internet och på Flashback. Media använder aldrig deras namn tyvärr.
Såg nu att de finns en tråd om de i Malmö. Jag råkade missa den, jag hade bara sett tråden om släktingarna i utlandet som handla om miri och elzein klanen.

Sorry.
Citera
2013-09-19, 12:48
  #9
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil.U
Japp det var den tråden jag fick kännedom om dem. Det står rätt mycket om dem på internet och på Flashback. Media använder aldrig deras namn tyvärr.
Såg nu att de finns en tråd om de i Malmö. Jag råkade missa den, jag hade bara sett tråden om släktingarna i utlandet som handla om miri och elzein klanen.

Sorry.


Om det står mycket om dom på Internet hur kan du veta att det är dom om inte MEdia använder deras namn?

Dessa Zein är dom enda jag läst/ hört något av innan men dom andra hade jag aldrig hört talas om innan jag läste i AktuellaBrott delen här och då det där Neger hatbrottet och någon slängt ut sin kärring från en balkong.
Men finns dom på andra ställe i Sverige eller är det bara Malmö ( Khodr tänker jag på ) ? Inte minst varför förtjänar dom en tråd här på OB??
Citera
2013-09-19, 16:14
  #10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Det jag med säkerhet vet är att giftermål mellan syskon/kusiner är mycket vanligt inom dessa sk klaner.

/ Leif
Citera
2015-07-23, 10:50
  #11
Avstängd
Ja det är tydligt att dessa alla är släkt och de är jättemånga i Sverige och hela Europa, dessutom mycket farliga och begår grova brott ständigt. Skulle inte förvåna mig om kopplingar till ISIS och andra farliga islamistorganisationer är nära.

Stora frågan är, vem har släppt in dessa hit till Europa? På vilka meriter har de kommit?

Ännu viktigare fråga: Kommer dessa att ta över Sverige då de är brutala, maktsökande och många till antalet, medan svensken och europén är en klen lite fjant som tar kuk i röven av vem som helst numera och inget lär ändra på detta?
Citera
2015-07-24, 18:14
  #12
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Ja det är tydligt att dessa alla är släkt och de är jättemånga i Sverige och hela Europa, dessutom mycket farliga och begår grova brott ständigt. Skulle inte förvåna mig om kopplingar till ISIS och andra farliga islamistorganisationer är nära.

Stora frågan är, vem har släppt in dessa hit till Europa? På vilka meriter har de kommit?

Ännu viktigare fråga: Kommer dessa att ta över Sverige då de är brutala, maktsökande och många till antalet, medan svensken och europén är en klen lite fjant som tar kuk i röven av vem som helst numera och inget lär ändra på detta?

Hörru boostartsson, dom här inavlade ludren är inte ens kung över sitt lilla insnöade betongghetto. Resten av världen skrattar åt er/dom och vill inget hellre än att sätta nackskott. Sluta fabla din subba.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback