Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-09-18, 12:22
  #13
Medlem
juvasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopybop
Du känner ingenting därför att du har rökt sönder dina CB1/2 receptorer, det blir så när man kör med rökmix, jag känner inte heller någonting på brass, men det är ju lika bra det när rökmixar pangar på så mycket bättre


Rökmixar pangar på fint ett tag sen funkar dom inte alls. Avtändningen på rökmixarna är verkligen inte och leka med! Rekommenderar ingen att röka mixar!!
Citera
2013-09-18, 18:57
  #14
Medlem
buskrullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juvass
Rökmixar pangar på fint ett tag sen funkar dom inte alls. Avtändningen på rökmixarna är verkligen inte och leka med! Rekommenderar ingen att röka mixar!!

Jag la in min på dropp efter 3 dagars feber .Så jag fick tbx vätskebalansen i kroppen. Men spice går att bruka ibland. Men att röka dagligen är fn inte kul . Kuk i spicets mamma . Hejdå
Citera
2013-09-20, 00:40
  #15
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Fortfarande ingen effekt av 5FJWH:t så skippar det totalt och puffar lite av mitt FUBINACA som ska komma imorgon! Hoppas att jag blir något stuk då iaf


Och skulle det mot förmodan inte funka heller så ger jag nog upp Noider och CB ett tag!

/Mvh
__________________
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2013-09-20 kl. 00:42.
Citera
2013-09-20, 15:55
  #16
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Fan vad det pangade på när jag sög i mig lite av FUBINACA:t idag, var nog en 2 timmar sedan ca och jag tog runt 2-4 bloss i pipan och jag känner fortfarande av en del!

Älskar noid ruset alltså!

/Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback