Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 19:22
  #745
Medlem
91:an Karlssons avatar
Hallå!

Upplever att jag har problem med att gasa/göra burnouts samt skjuta i spelet (PS4). Problemet alltså kopplat till R2-knappen, med andra ord. Fungerar felfritt i andra spel. Någon med liknande erfarenhet?

Jag tänker att en snabblösning kan vara att "mappa om" knapparna, men.. det verkar inte fungera? Eller?


Mvh
Citera
2016-12-13, 10:04
  #746
Medlem
Kan inte ansluta till steam, vilket är konstigt då jag kan surfa på nätet. Det här problemet uppstod i onsdags efter senaste Windows 10 uppdateringen.

Fan jag som just precis hade kommit in i spelet, Spotify fungerar inte heller, står nått om internetanslutningen där också. Har kollat routern och alla nödvändiga portar är öppna. Snart formaterar jag om datorn för jag vet inte vad jag annars ska göra, den är förövrigt rätt ny (6 veckor).
Citera
2016-12-21, 09:00
  #747
Medlem
Lirat på PS3 och PS4 hela tiden men börjat fundera på att gå över till PC. Är det rekommenderat? Kan jag överföra min karaktär dit? Kan man till och med spela på både PS4 och PC, dvs. logga in ena gången på PS4 och nästa gång på PC?
Citera
2016-12-21, 09:44
  #748
Medlem
Nynges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupin
Lirat på PS3 och PS4 hela tiden men börjat fundera på att gå över till PC. Är det rekommenderat? Kan jag överföra min karaktär dit? Kan man till och med spela på både PS4 och PC, dvs. logga in ena gången på PS4 och nästa gång på PC?

Jag logga in och kunde använda min karaktär på datorn =)
Citera
2016-12-21, 09:49
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
Jag logga in och kunde använda min karaktär på datorn =)

Härligt. Vad rekommenderar du? Konsol eller PC?
Citera
2016-12-23, 17:16
  #750
Medlem
Nynges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupin
Härligt. Vad rekommenderar du? Konsol eller PC?

Jag kör på PC eftersom alla mina vänner spelar där men tycker båda två är rolig att spela på =)
Citera
2017-01-23, 20:45
  #751
Medlem
Hej! Jag är hopplös på sånt här och vi lyckas inte komma igång med online. Får "Serverfel 504" när vi försöker. Vi har Playstation 3 och uppkoppling och allt sånt. Vad missar vi?
Tacksam för hjälp!
Citera
2017-02-25, 09:09
  #752
Medlem
Vilken version av GTA V till PC ska jag köpa om jag vill kunna modda med nya bilar osv? Svar uppskattas då jag väntat länge med att köra detta spelet för att jag ville spela igenom det med snygga moddar första gången!
Citera
2017-03-16, 18:28
  #753
Medlem
Jag köpte spelet, men får när jag ska köra med Scripthook:

GTA 5 SCRIPT HOOK V CRITICAL ERROR

Hur tusan löser jag detta? Tog mig 3 dagar att få ner spelet på steam och nu detta...


Vill köra med moddar. Får ni det att fungera?
Citera
2018-11-10, 13:50
  #754
Medlem
Låsa upp hela GTA V utan att spela igenom det

Hej går det på något sätt att låsa upp hela spelet? Har Xbox 360. Har råkat radera alla sparade filer och orkar inte spela om.
Citera
2018-11-10, 13:57
  #755
Medlem
Andersdamaans avatar
Menar du "Få alla uppdrag avklarade"? Isof brukar det finnas savefiler att ladda ned från nätet.
Hittade en efter en snabb googling:
https://www.gtaall.com/gta-5/savegam...-xbox-360.html
Citera
2018-11-20, 11:54
  #756
Medlem
Hur fungerar det att spela online över PC?
Har endast spelat detta på xbox över xbox live, men har gett bort konsolen. Blev sugen på att spela gtaV igen online dock.
Köper man spelet + onlinemöjlighet över steam eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback