Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-20, 12:14
  #757
Moderator
^Eazs avatar
Sammanfogade "Låsa upp hela GTA V utan att spela igenom det" in i stora supportråden.
/Mod
Citera
2018-12-04, 20:11
  #758
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Hej!
Galler Sony PS3 Grand theft auto online / Mina spelare forsvinner??

Har ingen aning om detta ar ratt trad, men den verkar mest ratt for detta andamal.
Jag har spelare registered pa social club och psn som inte gar att spela med i online mode. Tva spelare har forsvunnit fran spelet sat jag har fatt borja om med nya fast dem gamla finns kvar pa tex social club och uppdateras efter vad jag gor med mina nya spelare.

Problem:
Kan jag fa tillbaka mina spelare pa nagot satt? Jag ar inte bannad och har inte fatt sura mail fran nagon.
Ar det nagon som overhuvedtaget forstar vad jag menar?

Tacksam for svar

Sir Amsterdam
Citera
2019-04-08, 16:10
  #759
Medlem
Jag har problem med GTA V Online på Xbox One. Jag är level 211 och runt jul när vintertemat kom, med de uppdateringar som kom, har på något vis ställt till så att min gubbe inte längre har förmågan att växla mellan mål under beskjutning. Tidigare har jag kunnat skjuta med MG´n (200 skott mag), konstant mot t.ex 7-8 olika mål samtidigt och växla mellan målen under beskjutningen, utan att behöva släppa avtryckaren eller aimingknappen. Numera går inte det Försöker jag växla mellan målen under beskjutning genom att dra höger joystick höger/vänster, så händer absolut INGENTING. Har tagit upp detta med rockstar support men idioterna vill ju ha ett filmklipp på detta där man ser "problemet" min handkontroll OCH min gamertag SAMTIDIGT! Hur fan ska jag kunna filma allt detta? Och det går ju inte ens att ladda upp i deras supporttråd då de kräver att man ska slänga upp det på youtube.


Är det någon annan som haft samma problem och löst det??

Jag kan inte heller längre trycka fram inventorymenyn om jag sitter i en helikopter och flyger.
Citera
2019-04-08, 16:51
  #760
Medlem
Är det någon som testat att köra spelet i en Macbook Pro med Intel Core 2 Duo på 2.25Ghz, 8Gb ram, SSD och Nvidia 9400M, i windows via boot camp?
Citera
2019-09-17, 22:58
  #761
Medlem
Hejsan alla i gruppen!
Jag spelar gta v och har satt upp 2 step verification till mitt social club konto.
Jag har ett problem att jag råkade ta bort appen ”authenticator” från min telefon som skickar en speciell kod som man använder för att logga in så nu kommer jag inte åt mitt konto.
Snälla hjälp mig vad jag ska göra!!
Citera
2020-05-28, 21:26
  #762
Medlem
Köpte GTA 5 och startpaket för nå bilar och 1 mille osv. Problemet är att man hinner knappt spela 10 minuter så blir man kickad till offline spelet. Kommer upp att en error skett och så transformeras man in till offline-spelet. Någon som vet problemet? Detta sker oavsett vart jag är i spelet, läste det kan ske om man är inne i shoppen eller annat, men nu spelade jag även och jagad av poliser så helt plötsligt händer samma sak igen!
Har även bra internet och inte problem i övrigt, kör fiber 100/100 genom en modern Asus router, och har inte igång någon VPN heller.
Citera
2020-06-16, 13:13
  #763
Medlem
Colloidals avatar
När jag kör GTA online på mitt Xbox One S så laggar det ibland, alltså det är låg FPS.
Finns det något att göra åt detta? Det är speciellt när jag är bland många spelare, då kan det lagga ordentligt vilket är störande.

Kan tillägga att jag spelar via ADSL på 30 Mbit/s internet vilket såklart suger. Men får fiber snart så har beställt 250/250 Mbit/s, visst blir det bättre då? Eller ska jag köpa typ Xbox One X eller vänta tills Xbox nya konsol lanseras i vinter?
Citera
2023-08-12, 22:51
  #764
Medlem
Hej!

Blev sugen nu på fyllan och installerade GTA V igen efter många år. Har 3060 kort så skulle gärna vilka lägga till någon riktigt bra grafik-mod. Haken är att jag är värdelös när det kommer till mjukvara. Finns det någon vänlig själ här som har orken o tiden att hjälpa mig få det att funka? Vet att det finns guids på youtube men jag är såpass inkompetent att jag inte löser det ändå.

Skicka ett PM vet ja. Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback