Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-06-29, 15:52
  #1
Medlem
Drullknulls avatar
Namn Karriärist (Kvinna söker Man)

Sexuell feminism

Sexuell feminism innebär att kvinnor slutar gnälla och använder sina maktmöjligheter, framför allt den sexuella makten, för att göra mot män vad de gjort mot oss – kuva dem och blockera deras karriärer.

Jag är en karriärkvinna i 30-årsåldern som inte minst genom att använda min sexuella makt har lyckats klättra förbi min tidigare chef som är 15 år äldre. Jag kan berätta utförligare hur jag har burit mig åt om du svarar, det är faktiskt hur lätt som helst idag. Han är nu förödmjukad och eggad på samma gång och jag vill driva detta längre och göra honom mer eller mindre till min assistent, precis som kvinnor alltid varit. Jag njuter att ha makt över honom, se hans förödmjukelse och frustration. Samtidigt som han ser trånande på mina ben försummar jag inte ett tillfälle att göra tydligt för honom vem som nu är chef. Han kan inte hantera det, blir som paralyserad.

Jag söker kontakt med män som har erfarenheter av att förlora i karriären och där kvinnans sexuella makt har varit avgörande. Eller som vill uppleva detta, för jag tror att det är många. Dels vill jag att vi utbyter erfarenheter, dels vill jag ha tips om hur jag driver mitt eget projekt vidare. Hur knäcker man en mans självförtroende så att han är beredd att springa ärenden åt en och passa upp en inför allas ögon? Det skulle innebära en enorm status för mig att kuva honom och göra honom till mitt redskap.

Män som svarar får gärna vara arga men måste vara väluppfostrade och beredda på att bli förödmjukade verbalt. Ja, jag har fin internationell utbildning och jag utnyttjar skamlöst att ”vi behöver en kvinna, gärna ung”. Känn dig förbisprungen i karriären men du får i alla fall kåta upp dig genom att kika på mina ben och fötter samtidigt som du får allt mindre kvalificerade arbetsuppgifter.

Christina


http://www.knullkontakt.com/frameset_se.html
Citera
2005-06-29, 16:55
  #2
Medlem
Människan är ju inte feminist, hon gör som kvinnor har gjort sedan tidernas begynnelse, spelar på sex för att få makt. Hennes bitterhet och maktbegär kanske gör henne till feminist, vad vet jag.
Feminismen menar väl annars, som jag har uppfattat det, att kvinnor inte ska behöva vara fina och spela på sex för att få inflytande.
Citera
2005-07-02, 19:55
  #3
Medlem
onits avatar
Jag tror inte att alla kvinnor kan förmå sig till det.

Tycker själv inte om att styra, dominera och manipulera mina medmänniskor, lika lite som jag vill bli styrd, manipulerad eller dominerad.

Kan inte heller tänka mig att ha sex, eller posera, för någon som inte attraherar mig.
Citera
2005-07-02, 19:59
  #4
Moderator
impieteers avatar
Hon är förmodligen en bitter kvinna som blivit frånsprungen i karriären och nu sitter och dagdrömmer på knullkontakt.com. Tja, det är väl inget fel med att ha fantasier, men det är ju inte direkt feminism för det.
Citera
2005-07-02, 21:25
  #5
Avstängd
Pluxors avatar
Vanligt fenomen, de som är störst i käften är ofta de mest osäkra. Kvinnor kan hålla uppe charaden om de vill, i slutändan så vill de ha en man som beskyddar dom från allt ont i världen.
Citera
2005-07-03, 00:09
  #6
Banned
Hallonpluttens avatar
Ja men seriöst: Visst existerar sexuell makt. Endast en vettlös dåre hävdar annat.

Men?
Vem bryr sig?
De enda män hon kan dupera är enfaldiga män.
De enda kvinnor en man i "maktposition" kan dupera pga. sin "sexiga" maktposition är enfaldiga kvinnor.

Äkta intelligens fortsätter att le åt dårarna.
Citera
2017-03-14, 21:24
  #7
Medlem
DatorRunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Namn Karriärist (Kvinna söker Man)

Sexuell feminism

Sexuell feminism innebär att kvinnor slutar gnälla och använder sina maktmöjligheter, framför allt den sexuella makten, för att göra mot män vad de gjort mot oss – kuva dem och blockera deras karriärer.

Jag är en karriärkvinna i 30-årsåldern som inte minst genom att använda min sexuella makt har lyckats klättra förbi min tidigare chef som är 15 år äldre. Jag kan berätta utförligare hur jag har burit mig åt om du svarar, det är faktiskt hur lätt som helst idag. Han är nu förödmjukad och eggad på samma gång och jag vill driva detta längre och göra honom mer eller mindre till min assistent, precis som kvinnor alltid varit. Jag njuter att ha makt över honom, se hans förödmjukelse och frustration. Samtidigt som han ser trånande på mina ben försummar jag inte ett tillfälle att göra tydligt för honom vem som nu är chef. Han kan inte hantera det, blir som paralyserad.

Jag söker kontakt med män som har erfarenheter av att förlora i karriären och där kvinnans sexuella makt har varit avgörande. Eller som vill uppleva detta, för jag tror att det är många. Dels vill jag att vi utbyter erfarenheter, dels vill jag ha tips om hur jag driver mitt eget projekt vidare. Hur knäcker man en mans självförtroende så att han är beredd att springa ärenden åt en och passa upp en inför allas ögon? Det skulle innebära en enorm status för mig att kuva honom och göra honom till mitt redskap.

Män som svarar får gärna vara arga men måste vara väluppfostrade och beredda på att bli förödmjukade verbalt. Ja, jag har fin internationell utbildning och jag utnyttjar skamlöst att ”vi behöver en kvinna, gärna ung”. Känn dig förbisprungen i karriären men du får i alla fall kåta upp dig genom att kika på mina ben och fötter samtidigt som du får allt mindre kvalificerade arbetsuppgifter.

Christina


http://www.knullkontakt.com/frameset_se.html

Är det så här kvinnor beter sig? Njuter av att förnedra män? Är män så himla dumma? Viker ner sig för en hora? Har kvinnor verkligen sådan makt?

Fittor.
Citera
2017-03-14, 21:43
  #8
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DatorRunkarn
Är det så här kvinnor beter sig? Njuter av att förnedra män? Är män så himla dumma? Viker ner sig för en hora? Har kvinnor verkligen sådan makt?

Fittor.

Jag svarade drullknull i en helt annan tråd i ett helt annat ämne, och så ser jag det här. Kanske måste omvärdera lite i framtida svar

Men visst förekommer det, utan tvekan, trodde du annat? Inte alla kvinnor givetvis, men en betydande del av kvinnor använder sig av sin sexualitet för att få makt över och kuva män...fast i ett större perspektiv är syftet ett annat. Egentligen är det ett gigantiskt mandomsprov. De som står emot, får föröka sig. De andra är förvisade till att bli beta-cucks.
Citera
2017-03-15, 14:04
  #9
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DatorRunkarn
Är det så här kvinnor beter sig? Njuter av att förnedra män? Är män så himla dumma? Viker ner sig för en hora? Har kvinnor verkligen sådan makt?

Fittor.

Det finns säkert kvinnor som njuter av SM-förhållande där mannen lyder minsta vink, men att alla kvinnor skulle ha den läggningen av naturen är ett hittepå.
Kontaktannonsen var roande läsning, det fanns säkert en del män som gick igång av den, ett kvinnligt rovdjur utan hänsyn.

Att en del män tror att kvinnor har den makten får ses som tecken på dålig självkänsla än en påstådd kvinnlig egenskap, ett manligt problem. Det är säkert så att en del män behöver frigöra sig från usel självkänsla, bygga upp självförtroendet och bli självständig individ.
En hänsynslös person, oavsett kön, bemötts med trygghet och handfasthet, nix det fungerar inte på mig!
Citera
2017-03-15, 14:08
  #10
Medlem
Pansarveckets avatar
Det finns kvinnor som är feminister och inte vill bli sedda som offer över vilkas huvuden andra ska bedöma det de gör.
De utnyttjar sina "assets" och gör den riktigt överföringen av lönegapet i stället för att bara snacka om det.
Citera
2017-03-15, 14:51
  #11
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Namn Karriärist (Kvinna söker Man)

Sexuell feminism

Sexuell feminism innebär att kvinnor slutar gnälla och använder sina maktmöjligheter, framför allt den sexuella makten, för att göra mot män vad de gjort mot oss – kuva dem och blockera deras karriärer.

Jag är en karriärkvinna i 30-årsåldern som inte minst genom att använda min sexuella makt har lyckats klättra förbi min tidigare chef som är 15 år äldre. Jag kan berätta utförligare hur jag har burit mig åt om du svarar, det är faktiskt hur lätt som helst idag. Han är nu förödmjukad och eggad på samma gång och jag vill driva detta längre och göra honom mer eller mindre till min assistent, precis som kvinnor alltid varit. Jag njuter att ha makt över honom, se hans förödmjukelse och frustration. Samtidigt som han ser trånande på mina ben försummar jag inte ett tillfälle att göra tydligt för honom vem som nu är chef. Han kan inte hantera det, blir som paralyserad.

Jag söker kontakt med män som har erfarenheter av att förlora i karriären och där kvinnans sexuella makt har varit avgörande. Eller som vill uppleva detta, för jag tror att det är många. Dels vill jag att vi utbyter erfarenheter, dels vill jag ha tips om hur jag driver mitt eget projekt vidare. Hur knäcker man en mans självförtroende så att han är beredd att springa ärenden åt en och passa upp en inför allas ögon? Det skulle innebära en enorm status för mig att kuva honom och göra honom till mitt redskap.

Män som svarar får gärna vara arga men måste vara väluppfostrade och beredda på att bli förödmjukade verbalt. Ja, jag har fin internationell utbildning och jag utnyttjar skamlöst att ”vi behöver en kvinna, gärna ung”. Känn dig förbisprungen i karriären men du får i alla fall kåta upp dig genom att kika på mina ben och fötter samtidigt som du får allt mindre kvalificerade arbetsuppgifter.

Christina


http://www.knullkontakt.com/frameset_se.html

Du har anti social personality disorder låter det som. Plus, en sådan fantastisk übermensch behöver väl inte komma hit och få bekräftelse?

Kör ditt race bäst du vill, jag kan lova dig att jag hade gjort något liknande i din sits. Bortsett från ditt psykopatbeteende gentemot din manliga kollega då såklart, ser ingen som helst vinning i att förödmjuka eller sparka på den som redan ligger.

Njut förresten, snart kommer alla kvinnor som skamlöst utnyttjat kvinnokvoter få betala notan om jag kan tolka min omvärld något så när korrekt. Din fina utbildning blir exakt som din merit som chef vid 25, bara något som folk säger. Du har redan reducerat dig själv till en form av strippa/prostituerad och snart nog kommer alla att ackreditera samtliga av dina meriter till din prostitution. Ska jag vara helt ärlig så tänker redan en majoritet av din omgivning antagligen det här om dig men säger inget. Har nästan tappat räkningen på hur många sådana som dig jag har sett, som får det du kallar respekt i korridoren men som så snart dörren stängs bara är ett par bröst som vet att synas lagom mycket.
Citera
2017-04-10, 12:40
  #12
Medlem
Gitanoss avatar
Letar efter en feminist som inte rakar sig, helst ska det vara en riktig hårig muff som bara står där & väntar på att bli slickad.

Vilken känsla att bara slinka ner ballen på en hårig dam
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback