Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-09-16, 12:07
  #1
Medlem
Mandic!s avatar
Vad är detta för något? Fått sample på denna mer eller mindre helt okända substans.

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6...ka-Thiothinone

Någon som prövat det eller har någon info om denna substans?
Citera
2013-09-16, 14:12
  #2
Medlem
Jusefs avatar
En beta-keton variant av MPA. Det finns ett polskt forum där, enligt google translate, personer upplevde kaffeliknande stimulans vid låga doser och lätt stimulans vid 150-250 mg intranasalt.

http://translate.google.com/translat...7.html&act=url
Citera
2013-09-16, 16:35
  #3
Medlem
x0ms avatar
Låter ju som en rätt tråkig substans.
Citera
2013-09-16, 20:20
  #4
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Låter ju som en rätt tråkig substans.
Jo, men blir nog att pröva den i dagarna ändå. Kan ju uppdatera gällande effekterna.
Citera
2013-09-16, 20:57
  #5
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jo, men blir nog att pröva den i dagarna ändå. Kan ju uppdatera gällande effekterna.

Ser fram emot det.
Citera
2013-09-16, 23:14
  #6
Medlem
Värdelös substans enligt mig. Fick ett sample jag provade nyss men det gav ingen vidare effekt.
__________________
Senast redigerad av Uno.Kronkvist 2013-09-16 kl. 23:17.
Citera
2013-09-16, 23:23
  #7
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Värdelös substans enligt mig. Fick ett sample jag provade nyss men det gav ingen vidare effekt.
Hur mycket tog du? Jag tog 250 mg nasalt och är koncentrerad och med bättre koncentrationsförmåga men inte pigg eller speedad.

Någon jämförde lägre doser av detta med kaffe - Pulvret jag hade både smakade och luktade "kaffe".

Ingen höjdarsubstans, direkt.
Citera
2013-09-16, 23:39
  #8
Medlem
Kring 250 mg och ja jag håller med att det kan jämnföras med ett par espresso.
Citera
2013-09-17, 11:53
  #9
Medlem
Psychoramas avatar
MPA är troligvis bättre i alla fall.. Då är ju inte MPA speciellt bra heller.

OT:
Jag har väntat länge på 4-iodomethcathinone ! Vad tror ni om denna katinon? Finns inte någonstans men borde gå att tillverka eftersom 4-iodoamphetamine ska finnas som RC.
Citera
2013-09-17, 13:43
  #10
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
MPA är troligvis bättre i alla fall.. Då är ju inte MPA speciellt bra heller.

OT:
Jag har väntat länge på 4-iodomethcathinone ! Vad tror ni om denna katinon? Finns inte någonstans men borde gå att tillverka eftersom 4-iodoamphetamine ska finnas som RC.

Det finns så vitt jag vet ingen data på om para-halogenerade katinoner är lika neurotoxiska som sina amfetaminmotsvarigheter. Men just vetskapen om detta har troligen gjort att intresset är lågt. Kollade lite snabbt nu på Sigma-Aldrich och 4-jodoacetofenon är 10 och 20 gånger dyrare än bromo- och klorovarianterna respektive. Så kanske handlar det också om priset på startmaterial.

Rapporterna på 4-BMC har ju varit sådär, så jag har ingen större förhoppning på 4-IMC.
Citera
2013-09-17, 14:08
  #11
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Det finns så vitt jag vet ingen data på om para-halogenerade katinoner är lika neurotoxiska som sina amfetaminmotsvarigheter. Men just vetskapen om detta har troligen gjort att intresset är lågt. Kollade lite snabbt nu på Sigma-Aldrich och 4-jodoacetofenon är 10 och 20 gånger dyrare än bromo- och klorovarianterna respektive. Så kanske handlar det också om priset på startmaterial.

Rapporterna på 4-BMC har ju varit sådär, så jag har ingen större förhoppning på 4-IMC.
Jo, du har helt rätt där. Finns nog en hel del fler intressanat katinoner som faktiskt fungrerar bra. Att den är en neurotoxisk som amfetaminanalog behöver inte betyda att den är det som katinon. Fast det är klart att risken finns! På Cayman finns många nya och mindre nya intressanta kationoner att titta på 2,4DMMC te.x.

Annars är nog amfetaminer som 3-Metyl-amfetamin (3-MA), 3-Fluoro-Etyl-Amfetamin (3-FEA) och 4-Ethyl-amphetamine (4-EA) intressanta av amfetaminerna. 3-MA och 3-FEA sägs ju vara väldigt bra balanserade med utsläpp av serotonin, noradrenalin och dopamin. Lite funderingar

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-09-17 kl. 14:16.
Citera
2013-09-17, 23:20
  #12
Medlem
natopsychs avatar
Jag har fått ett sample som det står "Thio" på, antar att det är detta? Ett gulaktigt, fint pulver med några få hårda klumpar/kristaller. Kommer från d****s***h. Någon som fått samma och kan bekräfta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback