Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-15, 21:32
Medlem
Jag hittade en riktigt intressant artikel genom att slösurfa på google, den handlar om hur man går tillväga för att sälja sin själ till djävulen.

Dr. Rex Touth författare till boken "How to Negotiate Unholy Contracts" och "expert" på djävulska ritualer förklarar hur man går tillväga för att sälja sin själ, väldigt intressant även om jag själv är skeptisk.

Artikeln finner ni här
Citera
2014-04-18, 16:38
Medlem
Jag skulle sålt min själ för några doser av valfri drog. Hur går jag tillväga? Suget är stort och kontot tomt.
Citera
2014-04-18, 17:35
Medlem
Lefteyes avatar
Fråga honom. Om han är intresserad av din själ så bör han ju rimligtvis svara och berätta hur du ska göra.
Citera
2014-04-20, 22:27
Medlem
Lecros avatar
Även om jag är skeptisk så tycker inte jag att man ska leka med sånt här.... Jag har jävlig respekt för sådant.
Citera
2014-04-20, 22:31
Medlem
Penningskramlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraclecure
Tror du har sett för många filmer...kanske dags att leva i verkligheten där man måste kämpa för kärleken istället för att bara "skänka sin själ". Dessutom, om djävulen har din själ, vad kan du då ge denna kvinna?

Det är hjärtat man skänker till tjejen, inte själen.
Citera
2014-04-21, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penningskramlaren
Det är hjärtat man skänker till tjejen, inte själen.

Så sant! Men vad är värdet på en mans hjärta om han inte har en själ?
Citera
2014-04-22, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Även om jag är skeptisk så tycker inte jag att man ska leka med sånt här.... Jag har jävlig respekt för sådant.

Haha, din avatar + inlägget, fick mig ett gott skratt...

Nä men tänk över saken, lär inte vara kul sen när du dör och satan ska hämta din själ.
Citera
2014-05-18, 16:05
Medlem
Penningskramlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraclecure
Så sant! Men vad är värdet på en mans hjärta om han inte har en själ?

Själen är påhittat trams.
Citera
2014-05-18, 16:07
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Hej. Nu undrar jag hur man enligt satanister säljer sin själ till Satan. Är väldigt intresserad och jag undrar hur man gör för att få en kvinna som egentligen inte älskar en till att älska mig. Om man är villig och redo att sälja sin själ, vilka ritualer ska man genomföra? Någon satanist eller någon som håller på med svart magi som vill upplysa mig?

Testa på Tradera...
Finns säkert nån galning som köper den...
Citera
2014-05-19, 22:08
Medlem
HeltPantads avatar
Äkta "svart magi" gör dig underlägsen, svag, primitiv... maktlös... djurisk...

Det är därför människor föredrar låtsasmagi... som ger sken av att du är stark och mäktig...

Det är DÄRFÖR människor är rädda för "svart magi" (INTE för att det är "ondska")

Kanske kan man kalla detta för att "sälja sin själ" till djävulen...
Citera
2014-05-19, 22:52
Medlem
Jag köper själar, men allt jag ger i betalning är ett tack.
Citera
2014-05-20, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Hej. Nu undrar jag hur man enligt satanister säljer sin själ till Satan. Är väldigt intresserad och jag undrar hur man gör för att få en kvinna som egentligen inte älskar en till att älska mig. Om man är villig och redo att sälja sin själ, vilka ritualer ska man genomföra? Någon satanist eller någon som håller på med svart magi som vill upplysa mig?

Brinner du VERKLIGEN ÄRLIGT för din konstform?
Hur många timmar har du lagt ner totalt?
Bor du i ödemarken?
Nära två landsvägar som möts, utan mycket trafik, mitt i natten?
Beredd att ta steget?
Genuint?

Då kan du lyckas. Om inte så bör du flytta till nån södra stat i Amerika eller nåt. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in