Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-06, 13:41
  #13
Medlem
Du har massa och kolla in. Om du inte riktigt vet vad du är ute efter kan man alltid använda sidor som styleroom.se eller andra inredningsbloggar för att hitta inspiration. Där står det ofta vart ifrån vissa möbler kommer ifrån. Men nedan följer några tips:

Rum21.se - Designinredning
Roomly.se - Marknadsplats med många svenska inredningsbutiker
Royaldesign.se - Designinredning
Trademax.se - Billig inredning och mycket möbler

Lycka till
Citera
2017-02-06, 18:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbe888
Du har massa och kolla in. Om du inte riktigt vet vad du är ute efter kan man alltid använda sidor som styleroom.se eller andra inredningsbloggar för att hitta inspiration. Där står det ofta vart ifrån vissa möbler kommer ifrån. Men nedan följer några tips:

Rum21.se - Designinredning
Roomly.se - Marknadsplats med många svenska inredningsbutiker
Royaldesign.se - Designinredning
Trademax.se - Billig inredning och mycket möbler

Lycka till

Haha tusen tack för att du är snäll & vill hjälpa till 😁! Men läs mina tidigare kommentarer, jag startade tråden för 4 år sedan 😅 vi har nu så mö möbler att jag spyr på dom!!
Citera
2017-02-09, 17:39
  #15
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacekid
Haha tusen tack för att du är snäll & vill hjälpa till 😁! Men läs mina tidigare kommentarer, jag startade tråden för 4 år sedan 😅 vi har nu så mö möbler att jag spyr på dom!!
Hahaha, roligt!

Men du, är det inte dags att byta nu då? Drar det inte i shabby chic- eller industrial-tarmen lite? Erkänn!
Citera
2017-02-13, 10:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Hahaha, roligt!

Men du, är det inte dags att byta nu då? Drar det inte i shabby chic- eller industrial-tarmen lite? Erkänn!


Grejen är att hela huset är just shabby chic 😅
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback