• 31 505 online
  • 1 134 498 medlemmar
  • 58 818 880 inlägg
  • 1
  • 2
2013-09-13, 00:26
Avstängd
affekaffes avatar
Finns det några sådana? Känns som
att dem flesta man läst härinne har lagt net
2013-09-13, 01:09
Medlem
herminator87s avatar
Haschshoppen.tk är fortfarande igång vad jag har förstått. Dock uppdateras inte sidan, men dra iväg ett mail och fråga vad du undrar.
2013-09-13, 17:06
Medlem
x0ms avatar
https://www.flashback.org/t2202194

verkar grön
2013-09-13, 18:08
Medlem
itsasins avatar
Vilka jävla rövarpriser alla har... SR är ju likadant om man inte köper utanför Sverige men lev tiderna är ju åt helvete då.

Ingen som säljer löst typ 1-3g för Max 110kr grammet?
2013-09-13, 18:44
Medlem
rockports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Vilka jävla rövarpriser alla har... SR är ju likadant om man inte köper utanför Sverige men lev tiderna är ju åt helvete då.

Ingen som säljer löst typ 1-3g för Max 110kr grammet?

Tråden x0m länka ovan är din vän.

2013-09-13, 19:47
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockport
Tråden x0m länka ovan är din vän.

Jo jag såg den men kommer inte in på sidan så ser inte vad det kostar, sen verkar dom inte ha så stor koll på hur mycket dom skickar.
2013-09-13, 20:07
Medlem
rockports avatar
Citat:
Jo jag såg den men kommer inte in på sidan så ser inte vad det kostar, sen verkar dom inte ha så stor koll på hur mycket dom skickar.

ny sida; http://sgreen.webnode.se/
2013-09-14, 13:37
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockport
ny sida; http://sgreen.webnode.se/

Tackar.

Nån annan som fick pm av alec84? (avstängd nu) g<rön snubbe?
2013-09-14, 18:37
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Tackar.

Nån annan som fick pm av alec84? (avstängd nu) g<rön snubbe?

Har fått massor med PM av honom. Han kommer scamma dig. Gör inte några affärer med honom.
2013-09-15, 02:22
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Har fått massor med PM av honom. Han kommer scamma dig. Gör inte några affärer med honom.

Okej, fick ett nytt pm av honom just efter jag postade här

Fått några pm från några användare, ska prova i veckan att beställa från några av dom som erbjuder minst 1g. Har märkt att de flesta som scammar endast säljer minst femmor så..

Ett tag sen jag snurrade runt här på drogforumet då min vanliga kran är på semester. Men finns det nån tråd där alla rök shoppar diskuteras? Sitter på mobil med segt internet i djupaste norrlandsskogarna så orkar inte söka. Plus att jag har ett skönt afterglow på LSD som jag inte vill slösa bort på att snöa fast här
2013-09-15, 02:33
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Okej, fick ett nytt pm av honom just efter jag postade här

Fått några pm från några användare, ska prova i veckan att beställa från några av dom som erbjuder minst 1g. Har märkt att de flesta som scammar endast säljer minst femmor så..

Ett tag sen jag snurrade runt här på drogforumet då min vanliga kran är på semester. Men finns det nån tråd där alla rök shoppar diskuteras? Sitter på mobil med segt internet i djupaste norrlandsskogarna så orkar inte söka. Plus att jag har ett skönt afterglow på LSD som jag inte vill slösa bort på att snöa fast här

Silk road is your friend.
2013-09-16, 04:49
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Silk road is your friend.

Ja jo förvisso, men som sagt lev tiderna är dryga från utlandet, och priserna på svenska säljarna är löjliga.. Får väl hålla ut till onsdag :/
  • 1
  • 2