Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-11, 22:56
  #1
Medlem
benqans avatar
Hej, frågan är väldigt enkel letar efter en keps som liknar behöver inte vara just denna färgen men den ska se ut som kepsen på bilden. Märket ska alltså vara av Denim and Supply! Vill gärna köpa från en svensk återförsäljare!

Bilden: http://www.mblog.macys.com/t5/image/...v=mpbl-1&px=-1
Citera
2013-09-11, 23:04
  #2
Medlem
KaptenNosrings avatar
Åk till närmsta högstadieområde på kvällstid där coola tjockisar i alternativa kläder samlas med sin ratbilar och försöker återuppleva sin storhetstid då de imponerade 7orna med sina epor, de kan nog hjälpa dig att hitta en sådan där cool keps.
Citera
2013-09-11, 23:14
  #3
Medlem
Liknar fan de gamla Von Dutch-klenoderna som figurerade tidigt 2000-tal, hehe
Ontopic så ser det ut som en truckerkeps av märket Denim & Supply (Ralph Laurens lite mer grövre, tuffare linje). Så kolla runt, seek and you shall find.

Edit: Hmm, märker nu att jag inte riktigt läste igenom ditt startinlägg. På Ralph Laurens hemsida fanns iallafall inte den här kepsen, dock två andra trucker-kepsar i annan färg.
__________________
Senast redigerad av hävster 2013-09-11 kl. 23:17.
Citera
2013-09-11, 23:16
  #4
Medlem
Om du nu ska ha ett seriöst svar så är mössan från Aviciis sammarbete med Ralph Lauren som kallas "denim & supply" så kolla runt på ralph lauren butiker/webbshoppar så lär du hitta den.

Fanns en med annan färg på http://www.ralphlauren.com/shop/inde...oryId=11757742
Citera
2013-09-21, 13:27
  #5
Medlem
benqans avatar
Har ändrat mig nu behöver inte just vara en keps avicii har utan jag vill ha en från denim and supply. Hittar dock ytterst få återförsäljare i sverige, någon som vet någon som har ett hyfsat brett sortiment fler än 3 i alla fall.
Citera
2013-09-22, 00:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benqan
Har ändrat mig nu behöver inte just vara en keps avicii har utan jag vill ha en från denim and supply. Hittar dock ytterst få återförsäljare i sverige, någon som vet någon som har ett hyfsat brett sortiment fler än 3 i alla fall.

Åhléns i city eller bestofbrands har ganska bra utbud av Denim&Supply.
Citera
2013-09-22, 20:49
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxirius
Åhléns i city eller bestofbrands har ganska bra utbud av Denim&Supply.
Denim & Supply har en flaggskepsbutik i Moodgallerian också. Antagligen finns det där.

Fyi. så skapades Denim & Supply innan samarbetet med Avicii.
Citera
2013-09-23, 20:30
  #8
Medlem
benqans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen

Fyi. så skapades Denim & Supply innan samarbetet med Avicii.

I know.
Citera
2013-09-25, 23:09
  #9
Medlem
thebearspys avatar
Den var ju galet ful, men jag respekterar ifall du skulle vilja ha en nätkeps som var "inne" 2001. Galet ful och endast lantisar som har på sig dem.
Citera
2013-09-26, 15:37
  #10
Medlem
benqans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebearspy
Den var ju galet ful, men jag respekterar ifall du skulle vilja ha en nätkeps som var "inne" 2001. Galet ful och endast lantisar som har på sig dem.

Är väl lantis då
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback