Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-19, 23:20
  #577
Medlem
tjenaretjenares avatar
Fotbollen här i Stockholm är hetare än någonsin och så skickar man in boråsaren och smilfinken Tobias Wimnell och surskallen Svanemar det är för fan som att ta en sömntablett för att piggna till! In med lite action folk som tillhör djurgårn som Ahlstrand eller Erik Wallin som gärna rör upp lite känslor. Sen byt ut Svanemar mot vem som helst typ Johan Wallin eller Hoffman. Granqvist funkar i bajen stolen och Jompa också bara inte Ulrik gör en comeback.

Inför derbyt så kommer de att ha ett lite special program och då hade jag gärna sett Stefan "Hatten" Söderberg få göra ett gästspel.
Citera
2018-09-20, 00:21
  #578
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
bara inte Ulrik gör en comeback.
Ulrik har väl inte setts i studion sen han råraggade på djurgårdsflickan under uppesittarkvällen?
Citera
2018-09-20, 00:59
  #579
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Ulrik har väl inte setts i studion sen han råraggade på djurgårdsflickan under uppesittarkvällen?

Det kan nog stämma detta samtidigt som han kandiderar för feministiskt initiativ någon som hört av honom?
Citera
2018-09-20, 01:17
  #580
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Det kan nog stämma detta samtidigt som han kandiderar för feministiskt initiativ någon som hört av honom?
(FB) PK-profilen och bedragaren Ulric Jansson finns en skvallertråd om honom.
Citera
2018-09-21, 00:44
  #581
Medlem
snillet_1s avatar
Är det bara jag som inte kan respektera en vuxen människa som sitter inomhus i mössa?
Citera
2018-10-05, 01:15
  #582
Medlem
tjenaretjenares avatar
Fabian Ahlstrand måste vara den starkast lysande stjärnan på fantv himlen just nu. Det finns nog ingen som drar så många tittare som honom han är som en korsning av Martin Åslund och Wille Bäckström där han har Åslunds åsiktsmaskineri och Willes galna förmåga att alltid hylla saker som har med djurgården att göra.
Citera
2018-10-05, 18:57
  #583
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Fabian Ahlstrand måste vara den starkast lysande stjärnan på fantv himlen just nu. Det finns nog ingen som drar så många tittare som honom han är som en korsning av Martin Åslund och Wille Bäckström där han har Åslunds åsiktsmaskineri och Willes galna förmåga att alltid hylla saker som har med djurgården att göra.

Man märker också att han spelar eller spelat på hyfsad nivå och har känsla för spelet, något mycket sällsynt bland de som uttalar sig om fotboll i media.
(med hyfsad nivå menar jag typ division 3 och över eller så)
Citera
2018-10-06, 05:48
  #584
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Fabian Ahlstrand måste vara den starkast lysande stjärnan på fantv himlen just nu. Det finns nog ingen som drar så många tittare som honom han är som en korsning av Martin Åslund och Wille Bäckström där han har Åslunds åsiktsmaskineri och Willes galna förmåga att alltid hylla saker som har med djurgården att göra.
Hans åsikt om Adu är helt verklighetsfrånvänt. Jag gillar Fabian och tycker han är kunnig men biten där han sågade Adu förvånade mig, det är till stor del tack vare honom som K.Olsson har ett såpass fritt spelrum på mittfältet och han synkar bra med hela laget så Fabians snack i början av senaste avsnittet är sanslöst.

Emellanåt kan man också undra ifall han är Wille Bäckströms son. Men jag köper att han är partisk i många frågor och det brukar alltid bli bra snack när han har nåt att komma med vilket uppskattas.
Citera
2018-10-06, 13:12
  #585
Medlem
snillet_1s avatar
Det är säkert tränarinstruktioner och spelsystem men jag tycker också Adu är överskattad så som han spelar i AIK. Väldigt mycket "göra så mycket som krävs för att vara godkänd" över honom.

Bachirou är oerhört mycket bättre till exempel. Fyfan vad bra han var mot Besiktas.
Citera
2018-10-06, 13:51
  #586
Medlem
Håller med Fabian om att Adu inte alls var så jävla bra som alla AIKare vill få han till i våras. Tycker han får mycket gratis genom sin spelstil.
Citera
2018-10-20, 23:52
  #587
Medlem
Tycker Ahlstrand verkar väldigt väldigt blåst och då är jag djurgårdare. Sedan ska han leka lite tuff hela tiden och tuppa sig emot de andra panelmedlemmarna, väldigt töntigt.
Citera
2018-10-21, 00:23
  #588
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tycker Ahlstrand verkar väldigt väldigt blåst och då är jag djurgårdare. Sedan ska han leka lite tuff hela tiden och tuppa sig emot de andra panelmedlemmarna, väldigt töntigt.

Riktig översittare är han.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback