2013-09-10, 19:02
Medlem
som fråga i rubriken,
Varför måste man logga in för att se uppklarade försvinnanden?
Har ni blivit alldeles knäppa eller?
Citera
2013-09-10, 19:40
Medlem
Walter-Ulbrichts avatar
Haha, låter helt galet. Var tvungen att testa... och det stämde verkligen! Forat är dolt.
Jag testade att kopiera länkar till trådar och själva forat för att sedan logga ut och gå till länkarna, men blev då uppmanad att logga in.
Citera
2013-09-10, 21:22
Medlem
Rois avatar
Har nog att göra med att det inte ska ligga en massa namn tillgängliga allt för öppet.
Citera
2013-09-13, 16:18
Medlem
Bumpar den här , är det ingen som har ett vettigt svar på min fråga?
Citera
2013-09-13, 16:35
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejfgeve
Bumpar den här , är det ingen som har ett vettigt svar på min fråga?

Du har fått svar i inlägget ovan din bump. Vad är det du inte förstår? Det är alltså i relation till regel 0.10. Icke-offentliga namn ska egentligen maskas, men just i Försvinanden är det ju aningen opraktiskt och för att inte alla namn i hela jävla delforumet skulle behöva maskas så infördes istället inloggningskrav i uppklarade försvinnanden och trådar flyttas dit efterhand.
Citera
2013-09-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Du har fått svar i inlägget ovan din bump. Vad är det du inte förstår? Det är alltså i relation till regel 0.10. Icke-offentliga namn ska egentligen maskas, men just i Försvinanden är det ju aningen opraktiskt och för att inte alla namn i hela jävla delforumet skulle behöva maskas så infördes istället inloggningskrav i uppklarade försvinnanden och trådar flyttas dit efterhand.

Ber tusen gånger om ursäkt att jag förargade dig, men med tanke på att det så kallade förklarande inlägget använde "NOG" Antog jag att det var en gissning av en icke insatt moderator, men tack för att du klargjorde detta för mig.Fast det borde väl ändå annonserats i viktiga meddelande eller nåt! Jävligt kass enligt mig i alla fall, som läser fb i smyg på jobbet och inte kan logga in där!
Och tack för ditt trevliga bemötande!
Citera
2013-09-13, 18:08
Medlem
najass avatar
Citat:
Ber tusen gånger om ursäkt att jag förargade dig,

Förargade mig? Inte alls, jag bara undrade vad det var du inte förstod av inlägget ovan din bump.

Citat:
men med tanke på att det så kallade förklarande inlägget använde "NOG" Antog jag att det var en gissning av en icke insatt moderator, men tack för att du klargjorde detta för mig.

Ingen orsak.

Citat:
Fast det borde väl ändå annonserats i viktiga meddelande eller nåt! Jävligt kass enligt mig i alla fall, som läser fb i smyg på jobbet och inte kan logga in där!

Det infördes för två dar sedan och har sannolikt inte hunnit utlysas ännu. Eller glömts bort, jag ska påminna admin.

Citat:
Och tack för ditt trevliga bemötande!

Tack själv.
Citera
2013-09-13, 19:05
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Nu är det utlyst.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera