Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-01-12, 22:53
  #37
Medlem
Vill man få tag i en person så tycker jag att man ska gå till personen personligen.
Jag förstår att du är arg och besviken över vad han har gjort mot dig men det som man kan göra är att låta det vara. Har någon vittnat så måste man tala sanning i rätten för annars så åker den personen in också. Vem vågar ställa upp för sin vän så mycket så att man kan hamna i fängelset? Det är en fråga som du kan tänka på nästa gång du gör något olagligt. Finns ett väldigt bra talesätt: Ju fler kockar desto sämre soppa. Men i detta fall kan den lyda ju fler tjuvar desto mera år.
Jag kan inte hindras från att fråga en fråga. Varför tjafsar man vilket område man äger och vilka kläder man har på sig?
Citera
2014-01-14, 00:57
  #38
Medlem
Hmmmm Hassan styr knappast Malmö..... det enda han lyckats med är några skalbolags affärer som han sedan torskade duktigt på för han var för girig och inte visste hur man skulle göra. Det är sin sak att sätta " Målvakter " men då skall man inte själv springa runt med en fullmakt och handla eller plocka ut feta bilar och köra med själv. Från början jobbade han hos sin pappa i Kvarnby som däcka krängare och när dom slog igen där så har han sysslat med skalbolag och skatte fiffel... Ingen storbedragare eller höjdare på något sätt.... Vad jag vet så har han nyligen muckat från det senaste straffet och gömmer sig någonstans för det är en del som vill " Prata " med han
Citera
2014-01-14, 19:12
  #39
Medlem
wizardharrys avatar
Hassan har aldrig varit särskilt smart. Dessutom ljuger han djävligt dåligt. Men varför är Hassan så djävla rädd för Hiaf Ahmad? Det är kanske Hiaf's folk som vill "prata" med honom. Vad jag hört förlorade hiaf mycket mycket pengar pgr av Hassan.
Citera
2014-01-14, 21:50
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizardharry
Hassan har aldrig varit särskilt smart. Dessutom ljuger han djävligt dåligt. Men varför är Hassan så djävla rädd för Hiaf Ahmad? Det är kanske Hiaf's folk som vill "prata" med honom. Vad jag hört förlorade hiaf mycket mycket pengar pgr av Hassan.

Så det blev en dålig investering. Jag tycker själv att man borde tänka till lite innan man anställer ett sånt dålig människa som hassan. Om nu era berättelser är sanna.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback