Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-08, 00:48
  #1
Medlem
Hej!

Jag har har noterat att yngre personer har väldigt många fler följare än äldre, och ofta får de mer likes än gemene man också. Kikar man på följarna så verkar de vara riktiga, och ej "fakekonton", så jag undrar om det är någon som vet hur det går till? Svårt att tro att dagens unga har ett nätverk på 2000 personer i 10 års ålder.

PS. Detta kanske är helt fel forumdel, och i sådana fall ber jag om ursäkt.
Citera
2013-09-08, 00:51
  #2
Medlem
Pedofiler kanske?
Citera
2013-09-08, 00:51
  #3
Medlem
Awa92s avatar
Har sett många "kidz" skriva till randoms att om de gillar deras bildar så gillar ungen ifråga de andras bilder osv. Skapligt trashigt beteende egentligen.

Mvh
Citera
2013-09-08, 00:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92
Har sett många "kidz" skriva till randoms att om de gillar deras bildar så gillar ungen ifråga de andras bilder osv. Skapligt trashigt beteende egentligen.

Mvh

Helt sjukt vad den kommande generationen (00-generationen) kommer att drivas av en enorm bekräftelse. Måste vara seriöst jobbigt att gå i lågstadiet nu och inte få mindre än 100 likes på en bild man postar.
Citera
2014-03-08, 02:15
  #5
Medlem
En hemlighet till alla Insta freaks som lider för att dom inte har så många följare. Det finns en hemsida som heter gramcrack.com. Följ instruktioner och sidan jobbar på att skaffa dina följare automatiskt. Tar bara några sekunder med instruktioner och sen är det bara vänta. Du får följare JA, men du AUTOMATISK följer andra. De som du följer kan du sedan bara ofölja, och samtidigt spara/ha kvar alla följare.

http://gramcrack.com/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback