Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-25, 22:44
  #25
Medlem
Riktigt intressant att läsa denna tråden faktiskt.

Jag flyttade nämligen upp till Luleå för ett litet tag sedan och funderde själv hur jag skulle lösa cannabisfrågan. Jag var inne här på flashback och läste lite fram och tillbaka och "standardtipset" - att ge mig ut och fråga lite "skumma typer" .

Äh vafan tänkte jag, man måste va lite om sig och kring sig om man ska komma någon vart. Jag gick ut i Luleå och frågade runt bland ungdomar 18-25. Efter ett tag blev det napp (ett tips från mig är att göra detta den tid på månad då folk är panka, då är ju chansen större att du hittar någon pank snubbe som är riktigt sugen på att få röka jonit samma kväll), jag hittade en kille som kände en kille som kände en kran. Så nu var det jag och två polare som drog till en kran, och samma kväll satt jag alltså hemma i soffan med en liten brun bit och kände mig "street smart" som fan .

Så efter lite krajp, det går att lösa, man kan behöva ge sig ut och leta runt.

Ang. pris, som de andra i tråden sagt. 150:- per gram.
2014-03-08, 02:03
  #26
Avstängd
Snokboks avatar
Hur har det gått TS?
2014-03-08, 02:09
  #27
Medlem
Haha langarna i den här tråden försöker lura till sig lite extra cash ser jag. Hoppas TS kommer och batongknullar er imorgon pga det! Lycka till med era misslyckade nerknarkade liv som kräver att man lurar nån på 50-150 kr extra.

Priserna kan dock ligga något högt om man köper av ungarna, och om det är det enda du kan få så är det tyvärr så. Lär dig vad pund/alkis-krogarna heter, där hittar du definitivt folk som har kontakter åt alla möjliga jäkla håll


Edit: Dom blir också jätteglada över nya vänner att knarka med, så var inte blyg! (var självklart inte "på" heller)
2014-03-17, 08:30
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Haha langarna i den här tråden försöker lura till sig lite extra cash ser jag. Hoppas TS kommer och batongknullar er imorgon pga det! Lycka till med era misslyckade nerknarkade liv som kräver att man lurar nån på 50-150 kr extra.

Priserna kan dock ligga något högt om man köper av ungarna, och om det är det enda du kan få så är det tyvärr så. Lär dig vad pund/alkis-krogarna heter, där hittar du definitivt folk som har kontakter åt alla möjliga jäkla håll


Edit: Dom blir också jätteglada över nya vänner att knarka med, så var inte blyg! (var självklart inte "på" heller)


Jag ser det inte som att jag blev lurad. Om jag ska köpa chips på Coop Forum någonstans i Stockholm så kostar en påse 15:- men om jag ska köpa chips på Åkes Livs ute i någon skitort så kommer påsen att kosta 25:-.
2014-05-24, 15:21
  #29
Medlem
Finns det nått grönt i norr? Har sökt med ljus och lyckta men utan resultat.....
2014-05-26, 17:07
  #30
Avstängd
Snokboks avatar
Jodå det finns grönt
2014-06-03, 14:08
  #31
Avstängd
Snokboks avatar
Hur ser det ut på marknaden för er just nu hittar ni något eller är det bara jag?
2014-06-09, 21:09
  #32
Medlem
Har då aldrig hittat någon kran i Luleå, bott här hela mitt liv.
Tog tag i det och odlar lite själv istället.
2014-06-09, 21:17
  #33
Medlem
Holmquists avatar
Det finns gott om både weed och hasch i Luleå just nu. Tyvärr till 120kr/g priser.

Edit: Weedet så högt som 150kr/g hörde jag nu
__________________
Senast redigerad av Holmquist 2014-06-09 kl. 21:19.
2014-06-09, 23:42
  #34
Medlem
Åk till Piteå och köp! 5 för 5 weed, om du har kontakter

Annars finns ju FS, SR och allt vad det heter.
2014-06-10, 00:11
  #35
Avstängd
Snokboks avatar
Träffade på en snubbe jag aldrig hade träffat förut som satt på medicinsk mariujana Blue Cheese, förpackningen har QR-kod som linkar till Leafry till just den strainen osv rätt så nice
2014-06-10, 00:12
  #36
Avstängd
Snokboks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snokbok
Träffade på en snubbe jag aldrig hade träffat förut som satt på medicinsk mariujana Blue Cheese, förpackningen har QR-kod som linkar till Leafry till just den strainen osv rätt så nice


Glömde lägga till att jag tror det finns mer gött i Luleå än vad det finns i Piteå då har jag bott på båda ställena.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback