Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-06-16, 19:01
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snokbok
Träffade på en snubbe jag aldrig hade träffat förut som satt på medicinsk mariujana Blue Cheese, förpackningen har QR-kod som linkar till Leafry till just den strainen osv rätt så nice

Hade samma som dig! Riktigt fint, men tyvärr lite fuktigt. Legit femma också!
2014-06-17, 16:24
  #38
Medlem
FluffyDots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goblin666
Hade samma som dig! Riktigt fint, men tyvärr lite fuktigt. Legit femma också!


Trevligt att man ser en Luleå tråd såhär precis när man registrerat sig på flashback, har faktist också fått tag i det dära, fuktigt var det men funkade perfekt efter lite torkning
2014-11-22, 17:52
  #39
Medlem
Flyttade precis till luleå och undrar hur det ser ut nu för tiden? Hur går jag bäst tillväga för att få napp? Var hänger dödsknarkarna?
2014-11-25, 06:23
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingenking
Flyttade precis till luleå och undrar hur det ser ut nu för tiden? Hur går jag bäst tillväga för att få napp? Var hänger dödsknarkarna?

Det finns överallt. Ligger så gott som alltid på 150(ibland t.o.m mer) kurs och är rent skräp som inte är värt att röka. Välkommen till Luleå.

Själv har jag slutat med tanke på hur det ser ut i Luleå, det är för dyrt och för dåligt röka. Går väl att hitta lite bättre o billigare, men det är sällan.

Om du verkligen vill hitta någon, traska bara runt, många vet inte vad diskretion är.
2014-11-25, 06:45
  #41
Medlem
DonniDarkos avatar
Finns hur mycket dom helst både grönt och brunt, dock ganska dyrt om man vill ha bra. Örnäset är väl bäst ställe att fråga runt under sommaren iaf
2015-02-18, 21:13
  #42
Medlem
tj.s avatar
Arkiverar denna och hänvisar till (FB) Tillgång på cannabis i respektive svensk stad. - Läs första inlägget!
/Mod
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback