Priserna är väl ändå humana i Sverige får man säga, särskilt om man tänker på att det är ett ganska dyrt land att leva i. Det kommer dock förändras på sikt tror jag, i Sverige har man valt att satsa på feminism, invandrare och bögar, vilket vi har råd med kortsiktigt men långsiktigt är det en ekonomisk katastrof. Priserna på prostituerade kommer sjunka i takt med den minskade ekonomiska tillväxten vilket dock inte är bra för någon.
Edit, hade inte läst surmumlans inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
Surmumlan
Vilken tur att vi har ett fungerande väldfärdssystem så att kvinnor slipper hänvisas till prostitution, det lägsta av det lägsta för väldigt många kvinnor och män. Och skönt för de som ändå gör det att slippa sälja sig billigt. Man kan säga att det är klass på hororna här.

Välfärdssystemet är på god väg att haverera, man började montera ner det i samband med den ekonomiska krisen 1992. Vi kommer de närmaste åren få se att klassklyftorna ökar i samhället. Jag håller med dig jag är också för att det ska finnas en viss grundtrygghet i samhället men det är inte åt det hållet utvecklingen går.