Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-09-04, 18:05
  #1
Medlem
nonameds avatar
Jag bor i en liten stad. Mycket prat och snack. Samarbete. Jag är helt lämnad utanför samhället och varit så sen jag var liten. Blivit motarbetad hela livet. Inte gjort något speciellt elakt. Går runt staden på en morgon prommenad 3½ timmar ungefär. Vad tror ni är orsaken till att folk motarbetar mig hela livet? Diskutera gärna med mig! Mycket intressant. Ingen direkt fara bara ungdomen förstörd.
Citera
2013-09-04, 21:09
  #2
Medlem
nonameds avatar
Ojdå. Ingen intresserad. Aldrig läst eller hört något om detta. Nyheter, media eller böker.
Citera
2013-09-04, 21:15
  #3
Medlem
nonameds avatar
Enligt den informationen jag hittar så ska det vara samhällsprojekt som började på 20-30 talet i sverige. Mörker talet ska vara stor och mycket tyst om. Försök hitta informationen online!
Citera
2013-09-04, 21:33
  #4
Medlem
nonameds avatar
Som vanligt fattar jag inget om vad det handlar om. Att jag ska vara ett sorts samhällsprojet. Jag fattar inget om dom här sakerna. Jag ska tydligen vara speciell? Fattar inget. Bara gått runt och mått dåligt hela livet! Troligen ska det ha varit 4-7 personer innan som mig i sverige. Låter mer som en film eller något?
Citera
2013-09-05, 00:37
  #5
Medlem
Tuffisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Som vanligt fattar jag inget om vad det handlar om. Att jag ska vara ett sorts samhällsprojet. Jag fattar inget om dom här sakerna. Jag ska tydligen vara speciell? Fattar inget. Bara gått runt och mått dåligt hela livet! Troligen ska det ha varit 4-7 personer innan som mig i sverige. Låter mer som en film eller något?
Det låter inte bra det där. Har du testat vända dig till media? Typ Aftonbladet eller Expressen?
Citera
2013-09-05, 00:39
  #6
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffisen
Det låter inte bra det där. Har du testat vända dig till media? Typ Aftonbladet eller Expressen?
Nej faktiskt inte! Skriv gärna länk eller information. Mycket nyfiken.
Citera
2013-09-05, 00:46
  #7
Medlem
Tuffisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Nej faktiskt inte! Skriv gärna länk eller information. Mycket nyfiken.
Tipsa:
http://www.aftonbladet.se/tipsa/ - Aftonbladet
http://www.expressen.se/71717 - Expressen

Skriv om din situation här så utförligt som du kan. Med lite tur så kanske de vill göra ett reportage om dig! Att vara "ett sammhällsprojekt" låter ju heeelt galet så du kommer med största sannolikhet få intresse riktat mot dig.
Citera
2013-09-05, 01:01
  #8
Medlem
nonameds avatar
Du förstår inte riktigt vad jag menar. Intresserad av fakta. Logga in och skriv lite när du har lite mer inlägg.
Citera
2013-09-05, 16:53
  #9
Moderator
skunkensunes avatar
Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2013-09-05, 18:18
  #10
Medlem
-vaas-s avatar
Du låter sjukt jävla osammanhängande och paranoid.
Citera
2013-09-07, 01:01
  #11
Medlem
nonameds avatar
Jag tycker det verkar logiskt.
Citera
2013-09-07, 02:32
  #12
Medlem
lectrs avatar
Du har inte funderat på att flytta då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback