Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-03, 18:25
  #1
Medlem
Har haft problem med mitt PS3 i snart ett år.
Det är så att inget trådlöst i konsolen fungerar, varken handkontroll eller WiFi.

Lämnade in det där vi köpte det förra året så dom fick skicka upp det till Stockholm för att felsöka.
Fick tillbaka det efter ca en vecka och fick veta att allt fungerade som det skulle-

Glad som jag var körde jag direkt hem och provade, men nej! Inget trådlöst fungerade här.

Någon mer som varit med om problemet? Isåfall, hur har ni fixat det?

Mvh.
Citera
2013-09-03, 18:30
  #2
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -gudN
Har haft problem med mitt PS3 i snart ett år.
Det är så att inget trådlöst i konsolen fungerar, varken handkontroll eller WiFi.

Lämnade in det där vi köpte det förra året så dom fick skicka upp det till Stockholm för att felsöka.
Fick tillbaka det efter ca en vecka och fick veta att allt fungerade som det skulle-

Glad som jag var körde jag direkt hem och provade, men nej! Inget trådlöst fungerade här.

Någon mer som varit med om problemet? Isåfall, hur har ni fixat det?

Mvh.

Har du kollat igenom Inställningarna? Om du har och inte hittat något där så får du väl gå tillbaka till butiken och säga att du har lagt in den en gång och att den inte blev fixad så kanske de ger dig en ny. För jag la in min på GameStop då varje gång jag spelade så freezade spelet och då skicka de in den sen så sa de att den inte är värd och fixa så jag fick en helt ny men beror också på vart du köpte ditt PS3. Hittade en chatt men Sony testa och se om det finns något de skulle kunna hjälpa dig med https://support.us.playstation.com/a...quest_source/7
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback