• 19 674 online
  • 1 202 487 medlemmar
  • 62 218 374 inlägg
2013-09-03, 05:17
Medlem
Drapåtrissors avatar
Visst ska vi som vanligt vara "humanast" i klassen så nu är vi först i hela EU att utan tanke på konsekvenser ge alla syrier med familjer livstidsförsörjning i landet. Att det nästan uteslutande handlar om bokstavstrogna muslimer blir grädden på moset för att göra landet till en framtida religiös och etnisk krutdurk. Så är det rätt att vi troligen framöver får den tveksamma äran att avlasta övriga EU länders flyktingproblem? Eller tror någon ens att något annat land följer vårat exempel?
http://www.sverigesradio.se/sida/art...rtikel=5634316
Citera
2013-09-03, 05:30
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Drömscenario för Imam Reinfeldt. En påskyndad islamsering av Sverige samt pensionerna blir säkrade.

Maud Olofssons entreprenörer är på väg. Mauds rasism mot svenskar.

Detta är ett sätt att minska arbetslösheten på enligt Erik Ullenhag.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-09-03 kl. 05:32.
Citera
2013-09-03, 06:26
Medlem
Nomen Nescios avatar
Jag tror det skall tolkas som att Reinfeldt helt givit upp att vinna nästa val. Nu gäller det att förstöra så mycket som det går av Sverige. Den brända jordens taktik trappas upp.

Det kommer bli helt omöjligt för framtida regeringar att behålla välfärdspolitiken med alla icke integrerbara islamister och analfabeter som tagits in. På samma sätt som det kommer bli omöjligt att stå utanför Nato efter Reinfeldts avskaffande av värnplikten och fullkomliga slakt av försvaret.

Tidigare moderater pratade om systemskifte. Reinfeldt införde det. Permanent och oåterkallbart.
Senast redigerad av Nomen Nescio 2013-09-03 kl. 06:57.
Citera
2013-09-03, 06:47
Medlem
Satte kaffet i halsen när jag tittade på nyhetsmorgon. Detta kan ju knappt vara sant, 8000 syrier får PUT plus att familjen ska komma hit och bli försörjda.

Sverige har blivit världens jävla soptip .... äcklad och illamående, tisdagen förstörd
Citera
2013-09-03, 06:50
Medlem
Bengrots avatar
Varför PUT? Det är vansinne! Ge dem TUT så kan vi hjälpa dem hem när oroligheterna är över, ger vi dem PUT så kommer de att stanna i alla evighet.

Sverige, dårarnas land
Citera
2013-09-03, 06:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Varför PUT? Det är vansinne! Ge dem TUT så kan vi hjälpa dem hem när oroligheterna är över, ger vi dem PUT så kommer de att stanna i alla evighet.

Sverige, dårarnas land

är du knäpp eller, barn dör av gas i Syrien och du vägrar hjälpa.
Citera
2013-09-03, 07:05
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muslimkille
är du knäpp eller, barn dör av gas i Syrien och du vägrar hjälpa.
Vet du vad TUT betyder?
Citera
2013-09-03, 07:13
Medlem
takeitchills avatar
Läst just nu om detta. VAR ÄR SVERIGE PÅVÄG?!?!? Mitt hemland är ett lost cause och jag kommer nog aldrig vilja betala skatt i det land som jag föddes i för att hejja på tills hela landet är kört i botten både ekonomiskt samt kulturellt!

HEJA SVERIGE!

P.S. jag kan inte förstå att de som betalar skatt och jobbar vill se sina pengar gå till detta vansinne. Ni kan ju säga hejdå till era pensioner då dem sakta äts upp av en mera tyngd på välfärden!
Citera
2013-09-03, 07:13
Medlem
Niggerss avatar
Det finns Flyktingläger i Turkiet, varför skiten hit för? Ännu fler kriminella muslimer som skall förstöra Sverige. SD är alldeles för liberala städa upp den här soppan, de behövs ett SvP vid makten.
Citera
2013-09-03, 07:22
Medlem
DRPOEs avatar
Innebär detta att alla "flyktingar", som pratar arabiska och av någon tråkig anledning saknar id-handlingar, nu är svenskar?
Citera
2013-09-03, 07:25
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Innebär detta att alla "flyktingar", som pratar arabiska och av någon tråkig anledning saknar id-handlingar, nu är svenskar?

Om dem kan immitera den syriska dialekten på ett trovärdigt sätt så är dem nu svenskar. HEJA HEJA Sverige!
Citera
2013-09-03, 07:26
Medlem
djunashs avatar
Hur fungerar det vid tillfällen då id-handlingar saknas? Är Sverige mer eller mindre öppet för hela MÖ-regionen nu?

Edit: Såg att frågan redan ställts!
Citera