Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-01, 23:39
  #13
Medlem
fapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeaDal

Tar småjobb på ställen jag kommer till, möter fantastiska människor och lever förjävla gött.
Det låter ju trevligt, men Spanien har skyhög arbetslöshet. Du kan säkert ändå fixa volontärjobb med att dela ut kläder och mat till de som blivit utslagna ur systemet. Är du nordiskt snygg kanske någon nattklubb i någon av de större städerna vill anställa dig till att stå i baren eftersom spanjorer tycker att chicas suecas är väldigt exotiska. Andra alternativ är förstås sexarbete eller fruktplockning tillsammans med utomeuropeiska illegala invandrare... Lycka till.
Citera
2014-03-30, 17:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fapmaster
Det låter ju trevligt, men Spanien har skyhög arbetslöshet. Du kan säkert ändå fixa volontärjobb med att dela ut kläder och mat till de som blivit utslagna ur systemet. Är du nordiskt snygg kanske någon nattklubb i någon av de större städerna vill anställa dig till att stå i baren eftersom spanjorer tycker att chicas suecas är väldigt exotiska. Andra alternativ är förstås sexarbete eller fruktplockning tillsammans med utomeuropeiska illegala invandrare... Lycka till.

Haha! Jag spenderade ett par dagar i Barcelona och sedan kom jag på att norra Spanien nog skulle vara himla mer intressant. Vandrade Camino de Santiago, ganska billigt. Träffade dock hur många som helst som volontärarbetade på sina hostels för fritt husrum, och många som hittade andra volontärjobb genom HelpEx, så bryr man sig inte så mycket om pengar finns det många alternativ om man vill sysselsätta sig.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2211877

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback