Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-30, 16:27
  #1
Medlem
Jag och en polare har nyligen införskaffat oss vars en 125cc fiddy.
Vi har varit uppe i småland och kört en del, men söker ställen att köra på närmare Malmö där vi bor.
Vet att man inte får köra på allmän mark osv, men har hört att en hel del kör ute på revingehed, men vet inte närmare plats på området. Hoppas någon kan ge lite närmare beskrivning på var det är bra att parkera ett släp och börja köra.

Eller om det finns andra bra ställen att köra på så tar jag tacksamt emot tips, men beskriv gärna mer än ett område. Var man kan stanna och hur man tar sig dit tex.

/Padde
Citera
2013-08-30, 16:54
  #2
Avstängd
RoktBogIBits avatar
Spana på google maps efter någon schyst skog, klicka fram koordinaterna åk dit och gasa utav bara helvet1!

Är det en massa hundägare/hundar när ni kommer dit så bör ni byta ställe, onödigt att reta/skrämma upp någon i onödan!
__________________
Senast redigerad av RoktBogIBit 2013-08-30 kl. 16:58.
Citera
2013-08-30, 16:58
  #3
Medlem
Jo visst det funkar ju. Men svårt att veta hur det ser ut på
Plats innan man kommer dit^^. Tänker på hus, boende, folk som är ute och går osv^^
Citera
2013-09-10, 12:14
  #4
Medlem
Skippa fiddy och köp en riktig 125 istället är mitt tips

Alla pengar man lägger ut på dessa kinesfiddys så kan du få en avsevärt bättre cykel i kvalité och nöje
Citera
2013-09-10, 15:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aphuset
Skippa fiddy och köp en riktig 125 istället är mitt tips

Alla pengar man lägger ut på dessa kinesfiddys så kan du få en avsevärt bättre cykel i kvalité och nöje

Äh, kör på med Fiddy tills den går sönder helt å hållet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback