Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-30, 04:40
  #1
Avstängd
KringExs avatar
Är det någon som vet var man kan köpa denna gamla svenska porrfilm, från 90talet någon gång. ?
Eller om det finns nån torrent som man kan ladda ner?
Skicka PM eller skriv nå tips här

MVH -
Citera
2013-08-30, 12:07
  #2
Medlem
Elementarts avatar
Den första filmen går ingår i alla fall i Svenska Klassiker som du kan köpa hos http://www.empiredvd.se/ Vet dock inte vart man kan köpa 2an.
Citera
2013-08-30, 19:40
  #3
Avstängd
TT Boys avatar
Hon var söt hon den lille mörkatjejen som tyvärr inte blev så långvarig i branschen.
Längesedan man såg eller hörde något om Göran.
Citera
2013-08-30, 22:09
  #4
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Hon var söt hon den lille mörkatjejen som tyvärr inte blev så långvarig i branschen.
Längesedan man såg eller hörde något om Göran.

Har du nån länk där man kan se filmen. Innan jag såg det här inlägget så visste jag inte ens att det fanns en 2:a
Citera
2013-08-30, 22:16
  #5
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Hon var söt hon den lille mörkatjejen som tyvärr inte blev så långvarig i branschen.
Länge sedan man såg eller hörde något om Göran.

Vad jag har förstått så har Vänstermannen tagits till nåder igen av sitt parti då han slutat i branschen. Lever väl med sin fru i Öxabäck.
Citera
2013-09-04, 22:53
  #6
Medlem
Bret-Harts avatar
Jag har den på vhs
Citera
2013-09-04, 23:08
  #7
Medlem
hazzos avatar
[quote=Bret-Hart|45094644]Jag har den på vhs [/QUOT

Gudars vad mycket gilla du kommer att få om du lägger upp den. På Kjell o co finns apparater för att övrsätta till digitalt format.
Citera
2013-09-05, 20:13
  #8
Medlem
[quote=hazzo|45094880]
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag har den på vhs [/QUOT

Gudars vad mycket gilla du kommer att få om du lägger upp den. På Kjell o co finns apparater för att övrsätta till digitalt format.
Jag har denna på dvd dock en vhs ripp dock är ju kvaliten inte den bästa men kan lägga upp filmen vart är det bäst att lägga den nån som vet och får man länka här öppet?
Btw har någon ettan någonstans för den har ju inte jag?
Citera
2013-09-06, 07:49
  #9
Medlem
hazzos avatar
[quote=sathulken|45106665]
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Jag har denna på dvd dock en vhs ripp dock är ju kvaliten inte den bästa men kan lägga upp filmen vart är det bäst att lägga den nån som vet och får man länka här öppet?
Btw har någon ettan någonstans för den har ju inte jag?

Har en svag känsla av att jag kan ha den på någon disk någonstans. Får kolla. Annars så tror jag att den finns på tittaporr.com. rapidshare är ett bra ställe att lägga upp filmen.
Citera
2013-09-06, 10:37
  #10
Medlem
Bret-Harts avatar
[quote=hazzo|45094880]
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag har den på vhs [/QUOT

Gudars vad mycket gilla du kommer att få om du lägger upp den. På Kjell o co finns apparater för att övrsätta till digitalt format.

Har en DVD som jag kan föra över från VHS till DVD
Citera
2013-09-07, 01:32
  #11
Medlem
kinky_Ms avatar
På den här samlingsskivan är både ettan och tvåan med.
http://www.ginza.se/product/svenska-klassiker/327773/
Citera
2013-09-08, 00:27
  #12
Medlem
Varsågod!
Här har ni!
Efter en massa strul med dvd och dator mm
Men lite söndagsrunk i alla fall!
Sunkig vhs bild, men bra film är den ändå!
http://speedy.sh/hSK3P/LG-VDR.ISO
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback