Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-29, 12:43
  #1
Medlem
SD vill sänka gränsen för fri abort. Svenskt?
SD vill att Sverige ska sluta hjälpa flyktingar. Svenskt?
SD vill ha ett konservativt eller rent av bakåtsträvande samhälle. Svenskt?

Nej. SD för ett flerfrontskrig mot den svenska kulturen och mentaliteten. Uppenbarligen är målet att helt utrota den svenska särarten till förmån för den centraleuropeiska kultur och mentalitet som frodas i exempelvis Schweiz och Österrike.

Vill vi verkligen utrota vår egen kultur till förmån för centraleuropeisk kulturimperialism? Eller är vi stolta över att vi är Svenskar, födda i världens modernaste land och vikingaättlingar?
Citera
2013-08-29, 12:48
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
SD vill sänka gränsen för fri abort. Svenskt?
SD vill att Sverige ska sluta hjälpa flyktingar. Svenskt?
SD vill ha ett konservativt eller rent av bakåtsträvande samhälle. Svenskt?

Nej. SD för ett flerfrontskrig mot den svenska kulturen och mentaliteten. Uppenbarligen är målet att helt utrota den svenska särarten till förmån för den centraleuropeiska kultur och mentalitet som frodas i exempelvis Schweiz och Österrike.

Vill vi verkligen utrota vår egen kultur till förmån för centraleuropeisk kulturimperialism? Eller är vi stolta över att vi är Svenskar, födda i världens modernaste land och vikingaättlingar?

Dumheter..
Citera
2013-08-29, 12:54
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
SD vill sänka gränsen för fri abort. Svenskt?
SD vill att Sverige ska sluta hjälpa flyktingar. Svenskt?
SD vill ha ett konservativt eller rent av bakåtsträvande samhälle. Svenskt?

Nej. SD för ett flerfrontskrig mot den svenska kulturen och mentaliteten. Uppenbarligen är målet att helt utrota den svenska särarten till förmån för den centraleuropeiska kultur och mentalitet som frodas i exempelvis Schweiz och Österrike.

Vill vi verkligen utrota vår egen kultur till förmån för centraleuropeisk kulturimperialism? Eller är vi stolta över att vi är Svenskar, födda i världens modernaste land och vikingaättlingar?

Vem försöker du lura? Oss eller dig själv?
Citera
2013-08-29, 13:14
  #4
Medlem
Det jag inte förstår är att ingen kritiskt granskar SD. Vem som ligger bakom och hur man rider på en ilska och populism för egna syften. Vem finansierar partiet, och var står föreningen EXPO tillsammans med SD. Meida som till nästan 80% ägs av samma familj skriver inget om detta. Dumma svenskar som ingen har lyssnat på och som drivs av hat och främlingsfientlighet har hittat sitt parti. Men är dem de de säger sig vara? Kör Wikipedia på ledarna och järnrörsmännen så förstår ni vad jag menar. Läs sedan vem mer än staten som finansierar och stödjer EXPO.

Sionism är något som oftast kopplas med antisemitism, men betydelsen har en annan mening än den som ständigt kastas fram när man får kritik.

Läs och lär på när det gäller Sverige Demokraterna och EXPO, så ser man också att denna våg av partier sprider sig i hela Europa. Det är samma grabbar verkar det som, fast i olika kostymer. Sedan kan vi fråga oss varför det ser ut som det gör just nu de senaste åren i Mellanöstern. Tillfälligheter eller?
Citera
2013-08-29, 13:19
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Godakrafter
Det jag inte förstår är att ingen kritiskt granskar SD. Vem som ligger bakom och hur man rider på en ilska och populism för egna syften. Vem finansierar partiet, och var står föreningen EXPO tillsammans med SD. Meida som till nästan 80% ägs av samma familj skriver inget om detta. Dumma svenskar som ingen har lyssnat på och som drivs av hat och främlingsfientlighet har hittat sitt parti. Men är dem de de säger sig vara? Kör Wikipedia på ledarna och järnrörsmännen så förstår ni vad jag menar. Läs sedan vem mer än staten som finansierar och stödjer EXPO.

Sionism är något som oftast kopplas med antisemitism, men betydelsen har en annan mening än den som ständigt kastas fram när man får kritik.

Läs och lär på när det gäller Sverige Demokraterna och EXPO, så ser man också att denna våg av partier sprider sig i hela Europa. Det är samma grabbar verkar det som, fast i olika kostymer. Sedan kan vi fråga oss varför det ser ut som det gör just nu de senaste åren i Mellanöstern. Tillfälligheter eller?

Är du på riktigt? SD granskas hårdast och mesr oseriöst av alla partier. Sedan är ju svenska wiki kapat av SD-hatare som ljger sig blå om SD.
Citera
2013-08-29, 13:20
  #6
Medlem
Det är sorgligt hur många människor som verkar vilja förstöra det Sverige som jag känner och som jag och många fler älskar...
Citera
2013-08-29, 13:23
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blatant
Det är sorgligt hur många människor som verkar vilja förstöra det Sverige som jag känner och som jag och många fler älskar...

Japp. Regeringen måste errsättas med nationalister.
Citera
2013-08-29, 13:40
  #8
Medlem
Jacquouilles avatar
Först trodde jag du skulle vara en rasist som försöker klanka ner på SD. Men jag blev förvånad... Det du säger är strunt och orimligt.
Citera
2013-08-29, 14:11
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Godakrafter
För helsike vakna och ta reda på själv. Lyssna inte som alla andra idioter på vad man vill att du ska tro.
Verkligheten är inte som man vill beskriva. Sorry!

SD består inte av stöveltrampande nazzar med rakade huvud och bruna sjortor, fast man kanske vill tro så. Ute på byggden är det så men de är bara nyttiga idioter för en politik som inte har med Sverige att göra. Man vill skapa ett hat för ett fritt Israel, och det skapade man undan för undan redan efter 2:a världskriget. Man är nära nu tror man med hjälp av dem som tror på annat, men inte fattar att man utnyttjas för andra syften. Alltså nyttiga idioter.

Fundera varför media har blivit mer inställsammt till SD. Medias uppgift är att förvrida skallen på dig och skapa tankar och åsikter så att man får den politik man vill ha.

Jag har en bra insyn i SD, du vet inte vad du pratat om utan sitter och fantiserar.
Citera
2013-08-29, 14:51
  #10
Medlem
Caesar Johansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
SD vill sänka gränsen för fri abort. Svenskt?
SD vill att Sverige ska sluta hjälpa flyktingar. Svenskt?
SD vill ha ett konservativt eller rent av bakåtsträvande samhälle. Svenskt?
Tre goda reformer som skulle stärka etniska svenskars ställning i Sverige.

Individualistisk utflippning och modernism skapar ett splittrat folk som inte kan värna om sina kollektiva intressen.
Citera
2013-08-29, 14:51
  #11
Medlem
Fler kopplingar

http://undermattans.blogspot.se/2011...okrater-1.html

Där kan man även se bröderna Ekerots moder. Tilldömd fängelse för förskingring av 1.1 milj kronor.

Ja det är en jäkla soppa alltihop. Så SD är INTE det dem vill få sina anhängare att tro.

Men den sissta idioten i Sverige är inte född än.

Litet tips:

Inte detta valet som kommer utan nästa. 2018 blir det väl, så slår Moderaterna och SD sig ihop.
Allt är redan planerat bakom ryggen på hela partistyrelsen. Men Reinfeldt oc co sitter inte kvar då.

Tillsvidare så får vi Sosseregering med Urban Ahlin som utrikesmenister som sitter med i de högre sfärerna internationellt, så han har full koll vad som händer med SD. SD kommer att få ca. 15% av rösterna i detta val och avancerar sedan starkt till nästa val 2018.

Ja ja jag ääär en spågubbe.

Men kom ihåg bara vem som sa det först.
Citera
2013-08-29, 14:52
  #12
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
SD vill sänka gränsen för fri abort. Svenskt?
SD vill att Sverige ska sluta hjälpa flyktingar. Svenskt?
SD vill ha ett konservativt eller rent av bakåtsträvande samhälle. Svenskt?

Nej. SD för ett flerfrontskrig mot den svenska kulturen och mentaliteten. Uppenbarligen är målet att helt utrota den svenska särarten till förmån för den centraleuropeiska kultur och mentalitet som frodas i exempelvis Schweiz och Österrike.

Vill vi verkligen utrota vår egen kultur till förmån för centraleuropeisk kulturimperialism? Eller är vi stolta över att vi är Svenskar, födda i världens modernaste land och vikingaättlingar?

Hahaha! Precis så här korkade saker kommer alltid ur SD motståndarnas mun. Ibland vet man inte om dom spelar dumma, är ironiska eller om dom helt enkelt är så här korkade på riktigt.
Dom försöker så frenetiskt att komma på nått vettigt argument som håller men det blir pladask som vanligt. Pinsamt!!
Öppna ögonen och se verkligheten innan du svamlar nästa gång pajas!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback