Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-12, 12:32
  #145
Medlem
Sibyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Vad säger brudarna om 200-kronors McGordon-jeans från Dressman och Bluewear-kläder från Jula?
Beror väl helt på bruden?
Citera
2017-08-14, 01:55
  #146
Medlem
Feministernas avatar
Det är olika mellan tjejer , vilken smak man har. Men för egen del så tycker jag.

- pösiga kläder,

- Jeans som ser väldigt välanvända ut ( Höpåsar, typ)

- Gillar inte alls den stil som många ungdoms invandrare "kör" med.. billig skinnjacka , flottigt hår,
bolmande (konstig) deodorant osv

+ Gärna något färgglatt klädesplagg som ett inslag till övriga "outfit".
+ Jordfärger ( t.ex. byxor) kan vara snyggt i kombination med vita t-tröjor och kanske en jeansjacka.
Citera
2017-08-16, 10:18
  #147
Medlem
schiklgrubers avatar
Kostym är skitfult. Pikétröjor likaså.

Sen tycker jag det är jävligt fult att se ut som trash också. Alltså, marknadströjor med någon "rolig" text på, reklamtröjor, mjukisbyxor, jeans som sitter alldeles, alldeles för långt ner, stora, breda skateskor, sånt som är trasigt eller slitet... fast det säger väl sig självt, antar jag?
Citera
2017-08-16, 10:23
  #148
Medlem
schiklgrubers avatar
Om jag får lov att gå lite OT kan jag ju berätta vad jag tycker är snyggt istället, ha.

Ett par jeans som sitter bra är ett måste, för sitter de åt helvete dåligt ser det rätt dumt ut. De får gärna vara jeansfärgade (alltså blå) eller svarta. Enkelt är bra. Till det funkar det med skjorta alternativt en vanlig, jävla t-shirt. Bombarjacka eller rock ser bra ut, beroende på vilken stil man har. I skoväg funkar det mesta, men chelseaboots är rätt snyggt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback