Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-28, 20:09
Medlem
Fler som har tankar som bara vill att man lämnar jobb, gravid flickvän, pengar och allt bara för att hålla sig borta och försöka få bort all ångest och annan skit?

Vart ska man sticka och andra tankar om det?

tack på förhand
Citera
2013-08-28, 20:13
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Fler som har tankar som bara vill att man lämnar jobb, gravid flickvän, pengar och allt bara för att hålla sig borta och försöka få bort all ångest och annan skit?

tack på förhand

Har du satt dig i skiten får du fan ta hand om den!.
Citera
2013-08-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Har du satt dig i skiten får du fan ta hand om den!.

Sitter absolut inte i skiten, har allt jag behöver men det känns som jag bara vill bort från allt.

visst självmord hade kunnat vara mitt sätt men jag är nog för feg och sedan vill jag kanske inte dö heller
Citera
2013-08-28, 20:22
Medlem
Citat:

tack på förhand

Stackare! Fick själv ett samtal en gång från mitt ex som sa "Jag är gravid" Sen blev hon helt tyst och vänta på vad jag skulle säga. Hela världen vändes upp å ner men sen sa hon att hon skulle göra abort, en stor sten som släppte.

Men du får stanna och ta tag i allt. Ställ in dig på ett nytt sorts liv. Hitta annat att göra än att festa på helgerna. Försök å bli en bra pappa liksom. Vad ska man säga?

Om du nu skulle dra, köp en segelbåt och dra till nån hamn i Oslo. Bo i båten och åk till Strömstad emellanåt för å köpa mat. Kanske kräver en månads planering men det är fullt möjligt om man gillar att segla och har tillräckligt. en havsfidra är rymlig och sjösäker. Kan få en fin för 30 tusen, sen behöver du ju massa tillbehör så den blir funktionell och lyxig att bo i . Räkna med 60 tusen som en engångsutgift sen bor du gratis och kan lätt få jobb i Norge där du betalar gästskatt i 2 år och som sagt slipper hyra.

Det svåra blir kanske å hitta en hamnplats. Det är inte så dyrt men kan va lite svårt å hitta en ledig?
Citera
2013-08-28, 20:27
Medlem
Citat:

tack på förhand
du borde istället vara glad att du har bra saker som jobb, gravid flickvän och pengar.
Citera
2013-08-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
du borde istället vara glad att du har bra saker som jobb, gravid flickvän och pengar.

Jog jag vet att jag skall vara det men min fu^^ing hjärna vill tydligen inte det
Citera
2013-08-28, 21:10
Medlem
Citat:
Jog jag vet att jag skall vara det men min fu^^ing hjärna vill tydligen inte det

Mer tålamod och manlighet får du skaffa istället då!
Citera
2013-08-29, 11:35
Medlem
Jag skulle säga att det viktigaste är att kartlägga vilket som ger dig ångest för det framgår inte riktigt. Är det tjejens graviditet som ger dig ångest eller ser du fram emot ett barn men att du behöver komma ifrån ditt liv lite? Beroende på vilket det är, så finns det olika vägar att gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in