2013-08-27, 18:23
Medlem
centralSs avatar
jag har en kompis som är extremt deprimerad och hon har testat allt mot det och jag har verkligen försökt att hjälpa henne, hon har inte tagit någon drog alls förövrigt!

Vi har kommit överens om att vi ska testa den saken som gjorde att min depression försvann, jag var deprimerad i flera år innan jag testade ett par droger (hasch och några svaga opiater, concerta) jag testade ett fåtal gånger men under mina rus fick jag se livet från ljusa sidan, jag mådde extremt bra.
När jag rökte första gången insåg jag att livet är faktiskt underbart, jag gick en promenad och såg hur underbart fint det faktiskt är att leva, myste med katten tills katten var nöjd och det tar ett tag efter det har jag uppskattat allt här i livet och njuter faktiskt av livet och jag tar absolut inga droger längre.

Nu till sak, hon skall bara testa någon drog som jag hoppas att det ska ha lika inverkan på henne som det var på mig, vad rekommenderar ni?

Tack i förskott
Senast redigerad av centralS 2013-08-27 kl. 19:02.
Citera
2013-08-27, 18:34
Medlem
Nateriouss avatar
Mot just depression skulle jag inte gå längre än cannabis.
Kör på det några gånger, men ha i åtanken att cb kan även förstärka depression vid missbruk.

Leder din kompis depression till sömnproblem så rekommenderar jag starkt att röka en jävel innan läggdags.
Citera
2013-08-27, 18:36
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naterious
Mot just depression skulle jag inte gå längre än cannabis.
Kör på det några gånger, men ha i åtanken att cb kan även förstärka depression vid missbruk.

Leder din kompis depression till sömnproblem så rekommenderar jag starkt att röka en jävel innan läggdags.

Nu vill jag absolut inte sätta henne i någon missbrukar sits, tanken är att hon ska göra som jag gjorde (testa lite sen såg jag på livet annorlunda), men cannabis ska vi nog testa!
Citera
2013-08-27, 18:59
Medlem
f0cuss avatar
Alltså... Cannabis mot depressioner? Tror inte det va.
Ge flicksnärten lite 5-htp istället.

Och för guds jävla skull, lär dig stava till depression innan jag slår ihjäl dig.
Citera
2013-08-27, 19:03
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Alltså... Cannabis mot depressioner? Tror inte det va.
Ge flicksnärten lite 5-htp istället.

Och för guds jävla skull, lär dig stava till depression innan jag slår ihjäl dig.

Det fick mig att inse att livet faktiskt är fint och inte ett ständigt helvete.

Förlåt, har du slut på serotonin? Bitter visser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in